Python модуль tkinter. Поняття об’єкта, його властивості та методи. Текстове поле. Написи. Зображення.

Тест виконано: 11 разів
9 запитань
Запитання 1

Оберіть модуль для створення справжніх Windows-програм.

варіанти відповідей

turtle

tkinter

Django

Pygame

Запитання 2

Оберіть конструктор «Кнопка».

варіанти відповідей

Button()

Entry()

Label()

Canvas()

Запитання 3

Оберіть конструктор «Текстове поле».

варіанти відповідей

Button()

Entry()

Label()

Canvas()

Запитання 4

Оберіть конструктор «Напис».

варіанти відповідей

Button()

Entry()

Label()

Canvas()

Запитання 5

Оберіть конструктор «Полотно».

варіанти відповідей

Button()

Entry()

Label()

Canvas()

Запитання 6

За допомогою якого виразу можна в програмі отримати текст, що міститься в текстовому полі ent?

варіанти відповідей

get.ent()

ent=Entry(get)

ent.get()

ent=Entry(text)

Запитання 7

Оберіть метод, що відображає кнопку та розміщує її згори вікна по центру

варіанти відповідей

pack()

place()

Tk()

geometry

Запитання 8

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить такий код: button2.place(x=200,y=300,width=80,height=40)

варіанти відповідей

button2 – це назва об’єкта

place – це метод, що відображає кнопку

width=80 – це висота кнопки

height=40 – це ширина кнопки

Запитання 9

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить такий код: button2=Button(text=”OK")

варіанти відповідей

button2 – це назва об’єкта

text – це метод

Button – це назва конструктора кнопок

«OK» - значення властивості 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест