Python. Модуль tkinter. Кнопки. Написи.

Тест виконано: 19 разів
10 запитань
Запитання 1

Оберіть модуль, за допомогою якого можна створити справжні Windows-програми.

варіанти відповідей

turtle

tkinter

tkanter

tkintor

Запитання 2

Оберіть функцію «Кнопка».

варіанти відповідей

Button()

Entry()

Label()

Canvas()

Запитання 3

Оберіть функцію «Напис».

варіанти відповідей

Button()

Entry()

Label()

Canvas()

Запитання 4

Оберіть метод, що розміщує кнопку у вікні в певному місці

варіанти відповідей

pack()

place()

Tk()

geometry

Запитання 5

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить такий код: button1.place(x=200,y=300,width=60,height=30)

варіанти відповідей

button1 – це назва об’єкта

place – це метод, що відображає кнопку

width=60 – це висота кнопки

height=30 – це ширина кнопки

Запитання 6

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить такий код: button1=Button(text=”OK")

варіанти відповідей

button1 – це назва об’єкта

text – це метод

Button – це назва конструктора кнопок

«OK» - значення властивості 

Запитання 7

Засоби для взаємодії користувача з програмою

варіанти відповідей

командний інтерфейс

графічний інтерфейс

сенсорний інтерфейс

веб інтерфейс

Запитання 8

Який модуль містить набір графічних компонентів для створення графічного інтерфейсу?

варіанти відповідей

turtle

title

tkinter

button

Запитання 9

Який з операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

window1.title ("Моя перша програма")

window1=Tk()

window1.mainloop()

window1.geometry("200x100")

Запитання 10

Який з операторів запускає головний цикл обробки подій?

варіанти відповідей

window1.geometry("200x100")

window1.mainloop()

window1=Tk()

window1.title ("Графічна програма")

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест