Раціональні числа. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел.

Додано: 8 лютого 2022
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 505 разів
12 запитань
Запитання 1

Виберіть із чисел 2; –3; 0; 1/7; –5,6; 9,1; 4/13; 28; –1/3; –23 цілі числа.

варіанти відповідей

 2; 1/7; 9,1; 4/13; 28

 –3; –5,6; –1/3; –23

2; -3; 0; 28; -23

2; –3; 0; 1/7; –5,6; 9,1; 4/13; 28; –1/3; –23

Запитання 2

Порівняйте числа:

1) –5,8 і 2,4;        2) –3,4 і –3,8.


варіанти відповідей

 1) –5,8 < 2,4;        2) –3,4 > –3,8.

1) –5,8 > 2,4;        2) –3,4 > –3,8.

1) –5,8 < 2,4;        2) –3,4 < –3,8.

 1) –5,8 > 2,4;        2) –3,4 < –3,8.

Запитання 3

Знайдіть значення х, якщо: –х = –16

варіанти відповідей

 х = 16

 вірної відповіді немає

 х = -16

Запитання 4

Знайдіть значення х, якщо: –(–х) = 94.

варіанти відповідей

х=-94

х=94

правильної відповіді немає

Запитання 5

Розв’яжіть рівняння: |x| = 2,8.

варіанти відповідей

х= 2,8

х= -2,8

 х = 2,8 або х = -2,8

рівняння не має розв'язку

Запитання 6

Розв’яжіть рівняння: |x| = –1,6

варіанти відповідей

х= -1,6

х= 1,6

х= 1,6 або х=-1,6

рівняння не має розв'язку

Запитання 7

Обчисліть: |–4,4| + |–3,6| – |–5,64|

варіанти відповідей

8

4,36

13,64

2,36

Запитання 8

Між якими послідовними цілими числами розміщене число - 2,4?

варіанти відповідей

-2 і -1

-2,5 і -2,3

-3 і -2

-2 і -4

Запитання 9

Серед чисел -0,4; 104; -10; -4 найменшим є число:

варіанти відповідей

-0,4

-4

-10

104

Запитання 10

Вказати цілі розв'язки нерівності -3,8< х <4,1

варіанти відповідей

 -3; -2; -1; 0; 1; 2; 3; 4

 0; 1; 2; 3; 4

1; 2; 3; 4

-4; -3; -2; -1; 0; 1; 2; 3; 4

Запитання 11

Записати числа 0; -32; 2; -7 у порядку зростання

варіанти відповідей

 -32; -7; 2; 0

 -7; -32; 0; 2

 -7; -32; 2;0

 -32; -7; 0; 2

Запитання 12

Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилась правильна рівність (розгляньте всі випадки):

–9,6*8 > –9,627

варіанти відповідей

 * = 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

 * = 0, 1

* = 0, 1, 2

* = 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест