Рацыональні числа. Координатна пряма.

Додано: 31 січня 2021
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 22 рази
12 запитань
Запитання 1

Між числами –5,4 та 2,7 на координатній прямій розташовані такі цілі числа:

варіанти відповідей

а) –6; –5; –3; –2; –1; 0; 1; 2;

б) –5; –4; –3; –2; –1; 0; 1; 2; 3;

в) –5; –4; –3; –2; –1; 0; 1; 2.

Запитання 2

Знайдіть значення виразу

варіанти відповідей

4/18

1/6

3/54

Запитання 3

Яке з тверджень правильне?

варіанти відповідей

число -1,4 є раціональним числом

число 0 є натуральним числом

число 27 є недодатним числом

число 0,5 є цілим числом

Запитання 4

Чому дорінює значення виразу | -56 | : | -0,7 |

варіанти відповідей

8

-8

0,8

- 0,8

80

-80

Запитання 5

Знайдіть число, протилежне числу 11

варіанти відповідей

11

1/11

-11

- 1/11

Запитання 6

Виберіть правильне твердження:

варіанти відповідей

-6,4; 0; -0,7; 9 - від'ємні числа

5¼; 17; 1⅘ - додатні числа

3,7; 0,45; 0; 5 - невід'ємні числа

- 25,6 - недодатнє число

- 0,8 - невід'ємне число

- 4,6; - 22; 0; 3,8 - недодатні числа

Запитання 7

Які з чисел є коренями рівняння | x | =7

варіанти відповідей

0 і 7;  

–3,5 і 3,5;  

коренів немає;  

–7 і 7

Запитання 8

Знайди значення - х, якщо х = - 2,3 :

варіанти відповідей

-3,2

3,2

-2,3

2,3

Запитання 9

1. Знайдіть хибне висловлення про число:

варіанти відповідей

а) “0 є цілим”;

б) “ –5,1 є раціональним”;       

в) "⅛ є натуральним”.

Запитання 10

Серед записаних чисел визначити кількість натуральних:

-3; -2; -1; 0; 1,5; 2; 3⅔; 4

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 11

Точку К(-4) перемістити праворуч на 6 одиниць й одержали точку М. Яка координата точки М?

варіанти відповідей

М(2)

М(-10)

М(6)

М(1)

Запитання 12

Які твердження є неправильними?

варіанти відповідей

кожне натуральне число є додатним

невід'ємні числа - це усі додатні числа разом із числом 0

кожне натуральне число є невід'ємним

недодатні числа - додатні числа із числом 0

0 - число додатнє

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест