Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.

Додано: 6 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 188 разів
13 запитань
Запитання 1

Яку дію виконує програма зображена на малюнку?

варіанти відповідей

 Переміщує образ на 60 кроків

 Переміщує образ на 90 кроків

 Повертає образ у напрямку на 90 градусів

 Повертає образ у напрямку на 60 градусів

Запитання 2

На скільки кроків переміститься образ?

варіанти відповідей

40

10

50

30

Запитання 3

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші пропуск (пробіл)?

варіанти відповідей

 Нічого не відбудеться

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 20 кроків

Запитання 4

На ілюстрації представлено один із способів подання алгоритмів. Назвіть, що це за спосіб.

варіанти відповідей

Послідовність сигналів

Словесний спосіб

Графічний спосіб (блок-схема)

Звичайний спосіб

Запитання 5

Який арифметичний вираз описує дана блок-схема?

варіанти відповідей

73 + (37 - 12) • 15

73 + (37 - 12) : 15

73 - (37 - 12) • 15

73 + (37 + 12) • 15

Запитання 6

Алгоритм, у якому всі команди обов’язково виконуються у визначеній послідовності по одному разу має назву – ...

варіанти відповідей

… алгоритму з розгалуженням

… алгоритму з повторенням.

… циклічного алгоритму.

… лінійного алгоритму.

Запитання 7

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Призупиняє програму на 1 секунду

Зупиняє програму

Змінює тло сцени

Запускає програму

Запитання 8

Набір команд, які може виконати виконавець - це ...

варіанти відповідей

програма

система команд

команда

алгоритм

Запитання 9

Як називається персонаж в Скретч?

варіанти відповідей

рудий котик

спрайт

скрипт

сцена

Запитання 10

Вибрати правильний алгоритм для обчислення виразу: (3+2)*4-6

варіанти відповідей

1) 3 додати 2, результат запам'ятати.

2) Від результату відняти 6 і запам'ятати.

3) Результат помножити на 4 і запам'ятати.

4) Повідомити останній результат

1) 3 додати 2, результат запам'ятати

2) Результат помножити на 4

3) Від результату відняти від 6 і запам'ятати

4) Повідомити останній результат

1) 3 додати 2, результат запам'ятати

2) Результат помножити на 4 і запам'ятати

3) Від результату відняти від 6 і запам'ятати

4) Повідомити останній результат

1) 3 додати 2, результат запам'ятати

2) Результат помножити на 4 і запам'ятати

3) Результат відняти від 6 і запам'ятати

Запитання 11

Які алгоритми називаються лінійними?

варіанти відповідей

це алгоритми, кожна команда яких виконується і лише один раз

це алгоритми, кожна команда яких виконується і не лише раз

це алгоритми, не кожна команда яких виконується

це алгоритми, які допомагають намалювати прямокутник і квадрат

Запитання 12

До якої групи команд належить команда переміститись на 10 кроків?

варіанти відповідей

олівець

рух 

вигляд

датчики

Запитання 13

До якої групи команд належить команда говорити "Привіт!"?

варіанти відповідей

рух

олівець

керувати

вигляд

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест