Реалізація наскрізних змістових ліній у процесі навчання в умовах реформування освіти

Додано: 30 березня 2021
Предмет:
Тест виконано: 12 разів
5 запитань
Запитання 1

В чому полягає мета наскрізних ліній?

варіанти відповідей

У виявленні поваги до інших, толерантності, умінні конструктивно співпрацювати, співпереживати, долати стрес і діяти в конфліктних ситуаціях, зокрема пов’язаних з різними проявами дискримінації;

"сфокусувати" увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності;

у здатністі особи розуміти соціальні процеси і впливати на їх перебіг;

у формуванні шкільного середовища.

Запитання 2

Оберіть з переліку зайву наскрізну лінію.

варіанти відповідей

"здоров'я і безпека";

"вміння володіти українською мовою";

"підприємливість і фінансова грамотність";

"екологічна безпека і сталий розвиток".

Запитання 3

Яка з переліку змістова лінія націлена на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь?

варіанти відповідей

"здоров'я і безпека";

"підприємливість і фінансова грамотність";

"екологічна безпека і сталий розвиток";

"громадянська відповідальність".

Запитання 4

Яка з переліку змістова лінія націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань.?

варіанти відповідей

"громадянська відповідальність";

"підприємливість та фінансова грамотність"

"екологічна безпека і сталий розвиток";

"здоров'я і безпека".

Запитання 5

В чому полягає мета змістової лінії "Здоров'я і безпека"?

варіанти відповідей

сформувати учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і формувати безпечне життєве середовище.;

формуванні діяльного члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, є вільною особистістю, яка визнає загальнолюдські й національні цінності та керується морально-етичними критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці;

формуванні в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест