Референтна справа

Додано: 22 лютого 2021
Предмет:
Тест виконано: 53 рази
12 запитань
Запитання 1

Референтська діяльність це

варіанти відповідей

діяльність кваліфікованих фахівців - референтів з надання клієнтові послуг з організації діловодства;

діяльність кваліфікованих фахівців - референтів з надання клієнтові послуг з реферування, редагування, спічрайтерства й інших послуг, необхідних йому для успішного функціонування в діловій сфері;

діяльність референтів з надання клієнтові послуг з реферування, необхідних йому для успішного функціонування в роботі.

Запитання 2

Що значить застарілий термін "референдарій", з котрим пов'язане слово референт?

варіанти відповідей

Особистий секретар і доповідач імператора;

Діловод;

Особа, яка складає, або читає реферат.

Запитання 3

З якою саме посадою найбільше спільного у "референта"?

варіанти відповідей

Адміністратор

Секретар

Помічник керівника

Запитання 4

Кому безпосередньо підпорядковується секретар-референт?

варіанти відповідей

Керівникові;

Начальнику кадрової служби;

Головному бухгалтеру;

Запитання 5

Яким, найважливішим джерелом трудового права регулюється трудова діяльність секретаря-референта?

варіанти відповідей

Кодексом Законів про працю;

Положенням про роботу секретаря-референта;

Конституцією України.

Запитання 6

Який код професійних назв робіт, означає, що вони належать до професійного угруповання КП «Секретарі» у Класифікаторі професій? 


варіанти відповідей

4115

3439

3431

1229

Запитання 7

Кваліфікаційна характеристика секретаря керівника. Оберіть вірне:


варіанти відповідей

Організовує діловодство, виконує різні операції із застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень;

Готує документи і матеріали, необхідні керівникові для роботи;

Приймає кореспонденцію, яка надходить на розгляд керівникові, передає її згідно з прийнятим рішенням до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;

Всі відповіді вірні.

Запитання 8

На який час, при плануванні робочого дня секретаря прийнято планувати роботи, що повторюються кожного дня?

варіанти відповідей

На один і той же час;

На початку робочого дня;

У кінці робочого дня.

Запитання 9

Чи обов'язково при плануванні робочого дня залишити час на непередбачувані ситуації?

варіанти відповідей

Так, звичайно. Непередбачуванні обставини можуть траплятись щодня;

Ні, якщо правильно планувати робочий час, то ніяких непередбачуваних ситуацій не трапиться.

Запитання 10

Якщо у керівника є окремий кабінет і рівнобіжний телефон, то хто саме має першим зняти трубку?

варіанти відповідей

Керівник;

Секретар;

Хто раніше встигне.

Запитання 11

Які самі відкликання на телефонний дзвінок слід використовувати при зніманні трубки?

варіанти відповідей

«Так», «Ало», «Слухаю»;

Треба назвати свою організацію , відділ, а також своє прізвище;

Доброго ранку/дня/вечора.

Запитання 12

Якщо телефон механічно відключиться, то номер знову набирає? 

варіанти відповідей

Ініціатор розмови;

Той, кому дзвонили;

Той, хто встигне раніше.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест