При створенні реклами стали використовувати закони:
При створенні реклами стали застосовувати
Для поширення реклами використовують масові засоби інформації
При виборі засобів реклами рекламодавець враховує не тільки те, де буде розміщена реклама, а й …
Психологічний вплив реклами здійснюється по етапах:
Вказати чинники, які позитивно впливають на сприйняття реклами
Вказати чинники, які негативно впливають на сприйняття реклами
Залежно від психології кожної людини і сприйняття реклами буде відбуватися по-різному. Наскільки буде сприйнята реклама залежить від:
Повторний показ реклами сприяє:
Чи реалізується у рекламах метод впливу на свідомість людини - навіювання?
Як називається зображення, що супроводжує текст твору, газетної статті з метою полегшення для читача візуалізації змісту?
Оберіть різновиди ілюстрацій:
Як називають елемент книжки, що або пояснює текст наочними образами, або активно тлумачить текст, даючи можливість читачеві по-новому зрозуміти і відчути цінність літературного змісту і форми?
Як називається процес популяризації товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників?
Якою буває реклама?
Про що йде мова: "Набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення називають ..."
Що включає в себе фірмовий стиль?
Вказати напрями дизайну
Як називається фахівець, що відповідає за функціональний та естетичний рівень предметів та композицій із них, створюючи певне середовище?
Оберіть групи товарних знаків
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома