Де відбувалися події твору "Кайдашева сім'я"?
Яке справжнє призвіще Панаса Мирного?
Чому Іван Франко не отримав Нобелівську премію?
Що є головним образом твору "Легенда про вічне життя"?
Скільки років стане герою твору "Сойчине крило" після Нового року?
Хто з цих персонажів був героєм твору "Мойсей"?
Чим окрім творчості займався Михайло Коцюбинський?
Які мови знала Ольга Кобилянська
Оберіть риси, притаманні Ользі Кобилянській
Від чого серце Софії не витримало у творі "Меланхолійний вальс"?
Виберіть усі твердження, що стосуються твору "Фантазія-експромт"
Окрім творчості, Володимир Винниченко вів активне політичне життя. Яку посаду він мав?
Шехеризада та Муся перетнули кордон. Що після цього зробила Муся?(за твором В.Винниченка "Момент")
Щастя - лиш момент. Далі вже (продовжіть цитату)(за твором В.Винниченка "Момент")
Виберіть правильні твердження про Лесю Українку
Жанр твору "Лісова пісня"
Яке з цих тверджень про Миколу Вороного вірне?
Як закінчилося життя Миколи Вороного?
Відбились зорі у воді,
Летять до хмар тумани...
Тут ллються пахощі густі,
Там гнуться верби п'яні.
Який це вірш?
Що зробив Іван Нечуй-Левицький разом з Іваном Пулюєм та Пантелеймоном Кулішем?
Прототипом сім’ї Кайдашів стала
Укажіть головних героїв повісті «Кайдашева сім'я»:
Справжнє прізвище Івана Нечуя-Левицького:
Сюжетною основою для написання роману "Хіба ревуть воли..." став нарис:
У поезії «Contra spem spero!» є всі символічні образи, ОКРІМ
Який художній засіб використано в рядках :
Буду сіять барвисті квітки,
Буду сіять квітки на морозі,
Буду лить на них сльози гіркі?
Установіть відповідність між автором та назвою твору
1. Панас Мирний А "Кайдашева сім'я"
2. М. Коцюбинський Б "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
3. І. Нечуй- Левицький В " Тіні забутих предків"
4. Леся Українка Г "Мартин Боруля"
Д "Лісова пісня"
Укажіть відповідність між назвою твору та ім'ям персонажа
1. В. Стефаник "Камінний хрест" А Мавка
2. Леся Українка "Лісова пісня" Б Іван Палійчук
3. О. Кобилянська "Меланхолійний вальс" В Іван Дідух
4. М. Коцюбинський "Тіні забутих предків" Г Софія Дорошенко
Д Мотря Довбиш
Рядки:
І уже в душі моїй
В сяйві мрій
В'ються хмелем арабески,
Миготять камеї, фрески,
Гомонять-бринять пісні
Голосні
І сплітаються в гротески
взяті з поезії
Який модний тренд у одязі започаткував Іван Якович Франко?
Метафори: «докір займається і …тоне у тьмі»; «ти серце надірвала»; «вирвала ридання голосні»; «свій біль, свій жаль, свої пісні у серці здавлюю на дні» - наявні в поезії...
Який підзаголовок збірки «Зів’яле листя»?
Яку другу назву має твір "Сойчине крило"?
Обдарування Івана Франка - всебічне. Він:
На новий рік відбуваються події, описані у творі
За жанровою спрямованістю "Украдене щастя" Івана Франка - це ...
В якому творі Івана Франка згадується Олександр Македонський?
Цей твір з’явився під враженнями від споглядання геніальної картини Рафаеля
Корифеї заклали основи....
Справжнє прізвище І. Карпенко-Карого:
Тема драми "Мартин Боруля":
Роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» стосуються всі названі поняття, ОКРІМ
Чому персонаж новели "Intermezzo" заздрить планетам?
Хто є ліричним героєм новели "Intermezzo"?
Назвіть течії модернізму
Ознаками стильової манери В.Стефаника є:
Камінний хрест в однойменній новелі В.Стефаника – це символ …
Експресіонізм - це
Микола Вороний та Олександр Олесь представляють такий модерністський напрям.
Образ якого птаха поет використав на позначення рідного слова у вірші "О слово рідне!.."?
Олександр Кандиба писав під псевдонімом
Укажіть поезії, які написав Олександр Олесь
Вірш "Чари ночі" - належить до ..
Якою зображена Панна у поезії М. Вороного?
Як Вороний описав хмари у вірші?
Про який вірш М.Вороного йде мова: "Початок вірша — це елегійна замальовка. Силует інфанти викликає в серці ліричного героя почуття «побожної хвали». Та поява Революції в червоній заграві знищує спокій у душі".
Оберіть правильні твердження...
Сином Олександра Олеся був відомий поет та український націоналіст, який під час Другої світової війни був закатований у фашистському концтаборі Заксенгаузен...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома