Тип роботи: Річний підсумковий тест (перевірка знань за навчальний рік).
Кількість запитань: 20.
Формат завдань: Тестові питання з однією правильною відповіддю.
Мета тестування:
- Перевірити рівень засвоєння основ інформатики.
- Розвинути вміння працювати з інформацією, текстом, презентаціями та алгоритмами.
- Формувати цифрову грамотність на початковому рівні.
Охоплені теми:
1. Інформаційні процеси та системи (поняття інформації, даних, комп’ютера, файлів і тек).
2. Комп’ютерні мережі та Інтернет (мережа, браузери, онлайн-етикет, безпечне користування).
3. Комп’ютерні презентації (PowerPoint) (слайди, переходи, анімації, тригери).
4. Робота з текстовими документами (Microsoft Word) (введення, редагування, гарячі клавіші).
5. Алгоритми та програми (Scratch) (види алгоритмів, спрайта, сцена).
Рекомендований час виконання: 25-30 хвилин.
Будьте уважні, ви все знаєте!
Бажаю успіху!
Що таке інформація?
Як називається місце на комп’ютері, де зберігаються файли?
Яка операція над файлом видаляє його з комп’ютера?
Що таке персональний комп’ютер?
Як називається група даних, об’єднаних під одним ім’ям?
Що таке Інтернет?
Яка з програм потрібна для перегляду сайтів?
Як правильно поводитися в Інтернеті?
Що означає "завантажити файл з Інтернету"?
У якій програмі створюють комп’ютерні презентації?
Що таке перехід слайдів?
Що таке анімований об’єкт у презентації?
У якій програмі працюють із текстом?
Що означає комбінація клавіш Ctrl + C?
Що означає редагування тексту?
Що таке алгоритм?
Як називається виконавець у програмі Скретч?
Що таке лінійний алгоритм?
У Скретч тло — це:
Який тип алгоритму використовує "якщо – то"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома