1. До основних принципів формування і використання інформації не відносять …
1. Вважається, що „рецепт досконалого рішення” це ..
1. Ґрунтується на поточному відтворенні об’єктивного стану і розвитку виробництва та ринку:
1. Містить дані про стан об’єктів управління …
1. За джерелами даних інформацію поділяють на …
1. За призначенням інформацію поділяють на …
1. Не відносять до класифікації за величиною ступеня доступності інформацію …
1. За змістом, предметом, роллю в діяльності організації інформацію поділяють на …
1. Інформація за допомогою якої можна встановити місткість ринку та долю, що займає на ньому підприємство …
1. Інформація, яка показує фактичні кількісні та якісні характеристики функціонування об’єктів маркетингу …
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома