Риторика

Додано: 11 січня
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
23 запитання
Запитання 1

Адресант

варіанти відповідей

Хто говорить

Про що йдеться

Кому повідомлення адресовано

З яким ефектрм відбулася комунікація

Запитання 2

Меседж

варіанти відповідей

Хто говорить

Про що йдеться

Кому повідомлення адресовано

З яким ефектом відбулася комунікація

Запитання 3

Адресат

варіанти відповідей

Хто говорить

Про що йдеться

Кому повідомлення адресовано

З яким ефектом відбулася комунікація

Запитання 4

Ефект

варіанти відповідей

Хто говорить

Про що йдеться

кому адресовано

З яким ефектом відбулася комунікація

Запитання 5

Розташування відповідного матеріал 

варіанти відповідей

Запасятовування

Розташування відповідного матеріал 

Винахідність

Зовнішня і внутрішня підготрвка ораиора

Запитання 6

Меморія

варіанти відповідей

Запамятовування

Розташування відповідного матеріал 

Винахідність

Зовнішня і внутрішня підготовка оратора

Запитання 7

Агере ( акція, дія)

варіанти відповідей

Розташування відповідного матеріал 

Зовнішня і внутрішня підготовка оратора ЯК

Запамятовування

Винахідеість

Запитання 8

Інвентистиція

варіанти відповідей

Запамятовування

винахідність

Зовнішня і внутрішня підготовка оратора ЯК

Розташування відповідного матеріал

Запитання 9

Перший рівень

варіанти відповідей

Знайомство з предметом комунікації в дуже

загал 

Проникнення у зміст предмета шляхом

отримання інформації #### інформац 

Формування власної позиції на основі

осмислення змісту #### аналізу різноманітних 

Застосування здобутих знань про предметна

практи

Запитання 10

Другий рівень

варіанти відповідей

Застосування здобутих знань про предметна

практи

Формування власної позиції на основі

осмислення змісту #### аналізу різноманітних 

Проникнення у зміст предмета шляхом

отримання інформації #### інформац 

Знайомство з предметом комунікації в дуже

загал 

Запитання 11

Третій рівень

варіанти відповідей

Знайомство з предметом комунікації в дуже

загал 

Проникнення у зміст предмета шляхом

отримання інформації #### інформац 

Формування власної позиції на основі

осмислення змісту #### аналізу різноманітних

Застосування здобутих знань про предметна

практи

Запитання 12

Четвертий рівень

варіанти відповідей

Формування власної позиції на основі

осмислення змісту #### аналізу різноманітних 

Застосування здобутих знань про предметна

практи

Проникнення у зміст предмета шляхом

отримання інформації #### інформац 

Знайомство з предметом комунікації в дуже

загал 

Запитання 13

Фізіогномія

варіанти відповідей

Система організації простору й часу спілкування

статична експресія, Експресія обличчя й фігури,

зумовлена будовою 

Оптика кінетична система, яка включає жести,

момасу й пантоміміку, рухи тіла, а також погляд

Потиск руки, поплескування по плечі, поцілунок,

посмішка

Запитання 14

Проксеміка

варіанти відповідей

Потиск руки, поплескування по плечі, поцілунок,

посмішка

Система організації простору й часу спілкування

Оптика кінетична система, яка включає жести,

момасу й пантоміміку, рухи тіла, а також погляд

статична експресія, Експресія обличчя й фігури,

зумовлена будовою 

Запитання 15

Кіннесика

варіанти відповідей

статична експресія, Експресія обличчя й фігури,

зумовлена будовою 

 Система організації простору й часу спілкування

Потиск руки, поплескування по плечі, поцілунок,

посмішка

Оптика кінетична система, яка включає жести,

момасу й пантоміміку, рухи тіла, а також погляд

Запитання 16

Текесика


варіанти відповідей

Потиск руки, поплескування по плечі, поцілунок,

посмішка

Оптика кінетична система, яка включає жести,

момасу й пантоміміку, рухи тіла, а також погляд

Система організації простору й часу спілкування

статична експресія, Експресія обличчя й фігури,

зумовлена будовою 

Запитання 17

Гордіїв вузол

варіанти відповідей

Заплутана ситуація

Постійна небезпека

Прихований зміст

Братовбивчий злочин

Запитання 18

Демоклів меч

варіанти відповідей

Заплутана ситуація

Прихований зміст

Постійна небезпека

Братовбивчий злочин

Запитання 19

Езопівська мова

варіанти відповідей

Прихований зміст

Постійна небезпека

Заплутана ситуація

Братовбивчий злочин

Запитання 20

Каїнова печать

варіанти відповідей

Постійна небезпека

Братовбивчий злочин

Заплутана ситуація

Прихований зміст

Запитання 21

Алегорія

варіанти відповідей

Ісус каже: "Я - правдива виноградна лоза, Отець мій -

виноградар " (Івана 15:1-8)

які слова страхітливі - дволикість, дворушництво,

двозначність, двоєдушність. Двомовність - як роздвоєне жало, Віки духовної

руйнації. Змія вжалила серце нації (Ліна Костенко)

Хто каже правду, той рано чи пізно буде викрити

Запитання 22

Тавтологія

варіанти відповідей

Хто каже правду, той рано чи пізно буде викрити

 Ісус каже: "Я - правдива виноградна лоза, Отець мій -

виноградар " (Івана 15:1-8)

які слова страхітливі - дволикість, дворушництво,

двозначність, двоєдушність. Двомовність - як роздвоєне жало, Віки духовної

руйнації. Змія вжалила серце нації (Ліна Костенко)

Запитання 23

Парадокс

варіанти відповідей

 Ісус каже: "Я - правдива виноградна лоза, Отець мій -

виноградар " (Івана 15:1-8)

які слова страхітливі - дволикість, дворушництво,

двозначність, двоєдушність. Двомовність - як роздвоєне жало, Віки духовної

руйнації. Змія вжалила серце нації (Ліна Костенко)

Хто каже правду, той рано чи пізно буде викритий

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест