Риторика

Додано: 30 листопада 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 149 разів
19 запитань
Запитання 1

Культура мовленнєвого спілкування містить дві складові:

варіанти відповідей

Культуру говоріння та культуру слухання

Культуру написання та культуру говоріння

Вербальну та невербальну культуру

Усі відповіді правильні

Запитання 2

Оратор - це

варіанти відповідей

особа, яка виголошує промову

особа, яка створює промову

особа, яка редагує промову

Запитання 3

  Мовленнєва ситуація – це:


варіанти відповідей

вплив на аудиторію з урахуванням її особливостей;

збіг обставин, що спонукають до мовлення;

спосіб переконання своїх друзів та колег;

публічний виступ, вишуканість і витонченість вираження думок.

Запитання 4

 Налагодженню міцного контакту з аудиторією сприяє:

варіанти відповідей

обізнаність;

доброзичливість;

артистизм;

упевненість у собі.

Запитання 5

Щоб привернути увагу до себе, промовець повинен

варіанти відповідей

виявляти зацікавленість до інших людей

демонструвати повну незалежність від оточення

вести бесіду в колі інтересів співрозмовника

усміхатися

не називати співрозмовника на ім'я

Запитання 6

До способів управління аудиторією НЕ належить

варіанти відповідей

голосові прийоми

жести й рухи

гумор

освітлення зали

Запитання 7

Хороший співрозмовник повинен

варіанти відповідей

Уміти слухати

Перебивати спврозмовника

Звертатися на прізвисько

Використовувати етикетні формули

Спілкуватися за принципом "рівний рівному"

Запитання 8

Учасників мовленнєвої ситуації може бути

варіанти відповідей

1

2

скільки завгодно

більш як 1, але менше ніж 10

Запитання 9

Гарного промовця характеризують такі якості:

варіанти відповідей

зовнішній вигляд

поза

вік

стать

міміка

дикція

соціальний статус

Запитання 10

Спілкування - це

варіанти відповідей

обмін інформацією

пошук інформації

створення інформації

накопичення інформації

Запитання 11

Адресат - це...

варіанти відповідей

лдина, яка звертається.

людина, до якої звертаються.

учасник діалогу.

слухач.

Запитання 12

Не є словами, що затримують увагу співрозмовника:

варіанти відповідей

уявіть собі,

не повірите,

даруйте на слові,

я.

Запитання 13

Основними ознаками тексту НЕ є

варіанти відповідей

інформативність, комунікативність.

цілісність, завершеність.

зв’язність, членованість.

членованість і лінійність.

мальовничість, стислість.

Запитання 14

Промова має стосуватися ...

варіанти відповідей

однієї теми.

двох тем.

кількох тем.

жодної теми.

Запитання 15

Закон моделювання аудиторії передбачає

варіанти відповідей

пошук істини шляхом всебічного аналізу предмета.


систему дій з підготовки ефективної реалізації стратегій.

вивчення соціально-демографічних, соціально-психологічних й індивідуально-особистісних ознак аудиторії з метою наступного забезпечення контакту з аудиторією в процесі виступу

винайдення задуму та концепції виступу

Запитання 16

Розрізняють такі види жестів:

варіанти відповідей

указівні, гумористичні, символічні

емоційні, указівні, символічні

емоційні, символічні, тематичні

символічні, указівні, ритмічні

Запитання 17

Увага аудиторії з часом притупляється, підтримати її можна за допомогою таких прийомів КРІМ:


варіанти відповідей

запитання – відповіді

перехід від монологу до діалогу

створення проблемної ситуації

покликання на власний досвід

мовчання

Запитання 18

Зважаючи на поведінку слухачів, розрізняють види слухання:


варіанти відповідей

 слухання заради задоволення

удумливе слухання 

 критичне слухання

емпатійне слухання

байдуже слухання

Запитання 19

У якому варіанті правильно описано прийом «трьох приємних облич»?

варіанти відповідей

познайомтеся перед вступом з трьома приємними людьми, під час виступу установіть з ними зоровий контакт і розказуйте свою історію саме для них

запросіть на виступ трьох знайомих, періодично переводьте погляд з одного «приємного обличчя» на друге, потім на третє, і розказуйте свою історію саме для них

установіть контакт у залі з трьома приємними для вас особами, періодично переводьте погляд з одного «приємного обличчя» на друге, потім на третє, й розказуйте свою історію саме для них

установіть контакт у залі з двома особами і розказуйте свою історію саме для них

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест