Риторика. Підготовка до виступу

Додано: 11 листопада 2019
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 25 разів
8 запитань
Запитання 1

Етапи підготовки промови включають всі названі варіанти, ОКРІМ:

варіанти відповідей

Вибір теми, що цікавить самого доповідача та модельовану аудиторію;

Складання орієнтовного плану промови;

Збір фактичного матеріалу;

Літературна обробка тексту;

Репетиція промови;

Попередня домовленість з аудиторією про позитивне сприйняття будь-якого матеріалу.

Запитання 2

Добираючи фактичний матеріал, доповідач повинен зробити все, окрім

варіанти відповідей

підібрати максимальну кількість фактів, щоб здаватися розумнішим;

користуватися достовірними джерелами інформації;

коротко аналізувати запропоновані факти;

враховувати в доповіді тільки ті дані, які необхідні для доведення власної позиції

Запитання 3

План промови не може бути:

варіанти відповідей

простим (без підпунктів);

складним (з підпунктами);

цитатним (власні чи позичені ідеї, записані повними реченнями);

суцільним текстом без розподілу на структурні блоки.

Запитання 4

Репетиція промови допомагає врахувати все, окрім:

варіанти відповідей

змістових недоліків доповіді;

проблем оратора з вимовою окремих слів чи звуків;

настрою аудиторії;

інтонаційної різноманітності мовлення;

наявності контакту з аудиторією.

Запитання 5

Літературна обробка тексту дозволяє зробити все, окрім:

варіанти відповідей

виправлення орфоепічних порушень;

виключення із тексту кальки, тавтології;

збільшення лексичної різноманітності доповіді;

спрощення складних для сприймання на слух синтаксичних конструкцій.

Запитання 6

Врахування яких мовних прийомів необхідне для досягнення контакту з аудиторією:

варіанти відповідей

використання прямих запитань до слухачів, займенників "ми", "ми з вами";

використання гумористичних порівнянь, зауважень;

використання кальки, жаргону без стилістичної мети;

інтонаційна різноманітність.

Запитання 7

Міміка та жести оратора допомагають:

варіанти відповідей

розім'яти м'язи всього тіла й обличчя зокрема;

побудувати тісний емоційний зв'язок з аудиторією, що покращує сприйняття інформації;

відганяти мух та надмірно активних слухачів;

отримати чітке уявлення про фаховий, культурний рівень доповідача

Запитання 8

Вкажіть, яку мовну норму порушив доповідач: "На мою думку, ця думка заслуговує принаймні Нобелівської премії"

варіанти відповідей

орфоепічну;

лексичну;

орфографічну;

пунктуаційну.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест