Визначте, яка біологічна система утворена вільносхрещуваними між собою організмами одного виду, які проживають тривалий час на певній території й відносно ізольовані від інших таких самих груп.
Визначте, яка біосистема є біосистемою найвищого порядку, склад, структура і властивості якої визначаються функціонуванням живих організмів.
Визначте, для якого рівня характерні процеси поділу й передачі інформації, анаболізму й катаболізму.
Визначте, на якому рівні життя формуються мікроеволюційні процеси адаптаціогенезу, регуляції чисельності популяцій, видоутворення.
Визначте, який організм знаходиться на різних рівнях організації.
Визначте, на якому рівні організації живого перебуває зображений об’єкт.
Визначте, які з ознак живого свідчать про функціональну організацію
Визначте, характеристику якої фундаментальної властивості живого наведено в описі: «Здатність утворювати нові складові системи замість старих. У випадку пошкодження чи поганої роботи клітина може замінювати свої органели, а багатоклітинні організми — окремі клітини, інколи цілі групи клітин або навіть окремі органи».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома