Визначте біологічну систему, що побудована із клітин і завдяки системам регуляції та пристосувальним механізмам може відносно самостійно існувати в певному середовищі.
Визначте біосистему, яка характеризується сукупністю різних видів та середовища їхнього існування, що пов’язані обміном речовин, енергії та інформації.
Визначте, на якому рівні організації живої матерії перебувають неклітинні форми життя.
Визначте, на якому рівні життя структурними компонентами є групи споріднених особин, що об'єднані певним генофондом і специфічною взаємодією з навколишнім середовищем.
Визначте, який організм знаходиться на різних рівнях організації.
Визначте, на якому рівні організації живого перебуває зображений об’єкт.
Визначте, характеристику якої фундаментальної властивості живого наведено в описі: «Обмін речовин та перетворення енергії забезпечують підтримання гомеостазу – здатності біологічних систем зберігати відносну сталість свого складу та властивостей за змін умов навколишнього середовища».
Визначте, які з ознак живого свідчать про його структурну організацію
Визначте, яка біологічна система утворена вільносхрещуваними між собою організмами одного виду, які проживають тривалий час на певній території й відносно ізольовані від інших таких самих груп.
Визначте, яка біосистема є біосистемою найвищого порядку, склад, структура і властивості якої визначаються функціонуванням живих організмів.
Визначте, для якого рівня характерні процеси поділу й передачі інформації, анаболізму й катаболізму.
Визначте, на якому рівні життя формуються мікроеволюційні процеси адаптаціогенезу, регуляції чисельності популяцій, видоутворення.
Визначте, який організм знаходиться на різних рівнях організації.
Визначте, на якому рівні організації живого перебуває зображений об’єкт.
Визначте, характеристику якої фундаментальної властивості живого наведено в описі: «Здатність утворювати нові складові системи замість старих. У випадку пошкодження чи поганої роботи клітина може замінювати свої органели, а багатоклітинні організми — окремі клітини, інколи цілі групи клітин або навіть окремі органи».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома