Назвіть біологічні системи, які перебувають на неклітинному рівні організації:
На організмовому рівні вивчаються:
На популяційно - видовому рівні вивчають:
Найвищий рівень організації живих систем:
На рисунку зображено три біологічних об`єкти, позначені цифрами. Проаналізуйте твердження щодо їхніх фрівнів організації та назвіть вірні.
І. об`єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації
ІІ. об`єкт 2 порвняно з об`єктом 3 перебуває на вищому рівні організації.
Проаналізуйте малюнок. Встановіть, яка пара зображень зайва.
Який рівень організації живого зображений на малюнку?
Який це рівень організації , коли собини окремих видів живих організмів утворюють групи особин свого виду — популяції:
Всі екосистеми планети Земля - цей рівень організації називається:
Характерною рисою всіх живих систем є:
Проаналізуйте рисунок. Укажіть всі правильні твердження стосовно рівнів організації зображених об`єктів:
І. об`єкти 1 та 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи;
ІІ. об`єкт 3 займає нижчий рівень організації порівняно з об`єктами 1 та 2;
ІІІ. об`єкти 4 і 5 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живого.
До якого рівня організації життя належить об’єкт, зображений на рисунку?
Який вміст та які елементи є мікроелементами
Який елемент входить до складу емалі зубів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома