Назвіть біологічні системи, які перебувають на неклітинному рівні організації:
На організмовому рівні вивчаються:
На популяційно - видовому рівні вивчають:
Найвищий рівень організації живих систем:
На рисунку зображено три біологічних об`єкти, позначені цифрами. Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації та назвіть вірні.
І. об`єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації
ІІ. об`єкт 2 порівняно з об`єктом 3 перебуває на вищому рівні організації.
Проаналізуйте малюнок. Встановіть, яка пара зображень зайва.
Який рівень організації живого зображений на малюнку?
Назвіть рівень організації, коли особини окремих видів живих організмів утворюють групи особин свого виду — популяції:
Всі екосистеми планети Земля - це рівень організації
Характерною рисою всіх живих систем є:
Проаналізуйте рисунок. Укажіть всі правильні твердження стосовно рівнів організації зображених об`єктів:
І. об`єкти 1 та 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи;
ІІ. об`єкт 3 займає нижчий рівень організації порівняно з об`єктами 1 та 2;
ІІІ. об`єкти 4 і 5 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живого.
До якого рівня організації життя належить об’єкт, зображений на рисунку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома