Рівні організації живої матерії

Додано: 7 вересня 2021
Предмет: Біологія, 9 клас
Тест виконано: 229 разів
15 запитань
Запитання 1

Біологія це:


варіанти відповідей

а) комплексна наука про живу природу;

б) система наук про життя на різних рівнях його організації;

в)вивчає живі організми та узагальнює закономірності, притаманні всім організмам;

г) її завдання - пізнання суті життя;

д) усі відповіді вірні.

Запитання 2

Зберігання, змінювання і реалізація спадкової інформації відбувається на рівні:                                                             

                                                                             

                                                             

варіанти відповідей

а)молекулярний;     

б)клітинний; 

 в) організмовий;

г) біосферний.    

д) тканинний;

  є) екосистемний

Запитання 3

Клітинний рівень організації живої матерії

вивчають :                                                                                 

                                                                         

                                                                                                  

варіанти відповідей

а) біохімія; 

б) цитологія;  

в) гістологія;

 г) ембріологія;

д) зоологія.

Запитання 4

Популяції, екосистеми та біосферу вивчає:      

       

варіанти відповідей

а) ботаніка  

б) екологія

г) філогенія;

д) Зоологія.

Запитання 5

Елементарними одиницями молекулярно – генетичного рівня є :

варіанти відповідей

а) органели ;

б) макромолекули ;

в) особини ;

г) види

Запитання 6

Елементарними одиницями клітинного рівня є :

варіанти відповідей

а) органели ;

б) макромолекули ;

в) особини ;

г) види

Запитання 7

Елементарними одиницями організменного рівня є :

варіанти відповідей

а) органели ;

б) макромолекули ;

в) особини ;

г) види

Запитання 8

Метод, який дає змогу прогнозувати наслідки різних процесів чи явищ у природі:

варіанти відповідей

а) порівняльно-описовий;

б) експериментальний;

в) статистичний;

г) моделювання;

д) моніторинг.

Запитання 9

Метод полягає в активному втручанні в будову об'єктів, перебіг різних процесів, явищ і спостереження за наслідками такого втручання :

варіанти відповідей

а) порівняльно-описовий;

б) експериментальний;

в) статистичний;

г) моделювання;

д) моніторинг-моделювання;

є) моніторинг

Запитання 10

Процеси життєдіяльності між видами у межах популяції досліджує рівень організації:

варіанти відповідей

популяційний

біосферний

екосистемний

молекулярний

Запитання 11

На якому рівні організації живої матерії здійснюється кругообіг речовин між біотичною та абіотичною частинами природної системи? 

варіанти відповідей

організмовому

популяційному

екосистемному

молекулярному

Запитання 12

На якому рівні організації живої матерії здійснюється вільний

обмін спадковою інформацією між різними представниками певного виду та передача її нащадкам? 

варіанти відповідей

організмовому

популяційному

біосферному

екосистемному

Запитання 13

Який рівень організації живої матерії забезпечується взаємодією різних органів, що об’єднуються в системи органів? 

варіанти відповідей

організмовий

популяційно-видовий

екосистемний

органний

Запитання 14

На якому рівні організації живої матерії відбуваються різні хімічні реакції перетворення енергії, зберігання та зміни спадкової інформації?

варіанти відповідей

молекулярному

тканинному

клітинному

органному

Запитання 15

У яких організмів клітинний рівень організації збігається з організмовим?

варіанти відповідей

хлорела

коник-стрибунець

коловертка

дощовий черв'як

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест