Визначте біологічний обєкт, що може вивчатися одразу на двох різних рівнях організації живого:
Визначте варіант, у якому об'єкти розташовані за зростанням рівнів організації живого, до яких вони належать
Для вивчення якої залежності потрібно застосувати хімічні рівняння:
Трое дітей з класу висловили свої думки про кріобіологію. Тарас упевнений, що проблемою зберігання ембріонів у рідкому азоті займаються вчені-кріобіологи. Катерина стверджує, що кожен кріобіолог добре знається на фізиці низьких температур. Оксана вважає, що кріобіологія може бути застосована при вивченні процесів, що відбуваються в позаземному просторі. Хто з них має рацію?
На молекулярному рівні вивчається:
На клітинному рівні вивчається:
На органо - тканинному рівні вивчаються:
На організмовому рівні вивчаються:
На популяційно - видовому рівні вивчають:
Найвищий рівень організації живих систем:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома