Різноманітність рослин. Контрольна робота. В.ІІ.

Додано: 6 травня 2022
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 73 рази
9 запитань
Запитання 1

Наука, яка досліджує різноманітність рослин, називається:

варіанти відповідей

1. Рослинництво.

2. Систематика.

3. Землеробство.

4. Анатомія.

Запитання 2

 Мох зозулин льон закріплюється в ґрунті за допомогою:

варіанти відповідей

1. Головного кореня.

2. Додаткових коренів.

3. Бічних коренів.

4. Ризоїдів.

Запитання 3

Насінні зачатки в голонасінних розвиваються:

варіанти відповідей

1. У плодах.

2. У шишках.

3. У квітках.

4. На нижні поверхні листків.

Запитання 4

 За якою ознакою можна точно встановити приналежність рослини до однодольних чи дводольних рослин:

варіанти відповідей

1. Тип кореневої системи.

2. Тип жилкування.

3. Форма стебла.

4. Кількість сім'ядолей у зародку насінини.

Запитання 5

У якій із цих груп перераховані плодові та ягідні культури:

варіанти відповідей

1. Горох, квасоля, біб.

2. Вишня, слива, полуниці.

3. Капуста, картопля, помідори.

4. Жито, пшениця, овес.

Запитання 6

 Освітленість, вологість, температура відносять до чинників:

варіанти відповідей

1. Живої природи.

2. Неживої природи.

3. Антропогенних.

4. Загальних.

Запитання 7

Природне угруповання, яке утворене деревними рослинами, що складають кілька ярусів, кущами, чагарниками, трав’янистими рослинами, називається:

варіанти відповідей

1. Лука.

2. Ліс.

3. Степ.

4. Болото.

Запитання 8

У ялини та сосни ми можемо побачити чоловічі та жіночі шишки на одній рослині. Такі рослин, у яких чоловічі та жіночі органи розвиваються на одній особині, називаються:

варіанти відповідей

1. Однодомними.

2. Дводомними.

3. Бездомними.

4. Багатотомними.

Запитання 9

Що найчастіше стає причиною зникнення окремих видів рослин на нашій планеті:

варіанти відповідей

1. Зменшення вмісту кисню в атмосфері.

2. Потепління.

3. Знищення окремих видів рослин людиною заради отримання тимчасової вигоди.

4. Поїдання рослин тваринами.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест