Різноманітність тварин.

Додано: 18 березня 2021
Предмет: Біологія, 7 клас
Тест виконано: 22 рази
43 запитання
Запитання 1

Укажіть систематичну одиницю, яку застосовують лише в систематиці тварин:


варіанти відповідей

вид;

рід;

родина;

ряд.

Запитання 2

Укажіть тип клітин, який є лише в кишковопорожнинних:

варіанти відповідей

залозисті;

жалкі;

нервові;

травні

Запитання 3

Укажіть клітини, завдяки яким відбувається регенерація в гідри:

варіанти відповідей

жалкі;

нервові;

проміжні.

зало­зисті;

Запитання 4

Укажіть спеціалізовані органи дихання багатощетинкових червів:

варіанти відповідей

зябра;

ле­гені;

трахеї;

легеневі мішки.

Запитання 5

Укажіть кільчастих червів, у яких сегменти несуть бічні мускульні лопаті:

варіанти відповідей

нереїс

трубочник

медична п’явка

дощовий черв'як.

Запитання 6

Зазначте особливості будови членистоногих:

варіанти відповідей

тіло складається із сегментів, які

подібні за будовою, членисті кінцівки відсутні;

тіло складається із сегментів, які подібні за будовою, членисті кінцівки наявні;

тіло складається із сегментів, які різняться за будовою, членисті кінцівки відсутні;

тіло складається із сегментів, які різняться за будовою, членисті кінцівки наявні.

Запитання 7

Укажіть особливості покривів членистоногих:

варіанти відповідей

шкірно-м'язовий мішок наявний;

шкірно-м’язовий мішок відсутній, є зовнішній скелет з кутикули;

шкірно-м'язовий мішок відсутній, є внутрішній скелет;

шкірно-м’язовий мішок наявний, є зовнішній скелет з кутикули.

Запитання 8

Укажіть, де у членистоногих здебільшого розташовані членисті кінцівки, що за­

безпечують пересування:

варіанти відповідей

на голові;

на сегментах грудного відділу;

на сегмен­

тах черевця;

членистоногі таких кінцівок не мають.

Запитання 9

Укажіть кількість пар кінцівок, розташованих на головогрудях павукоподібних:


варіанти відповідей

8

3

5

6

Запитання 10

Укажіть членистоногих, яким притаманні хеліцери:

варіанти відповідей

річковий рак;

павук-

хрестовик;

омар

прісноводний краб.

Запитання 11

Зазначте, де розташовані крила комах:

варіанти відповідей

на середньо- та задньогрудях;

на

передньо- та середньогрудях;

на задньогрудях та черевці;

на черевці.

Запитання 12

Укажіть комах, яким притаманний колючо-сисний ротовий апарат:

варіанти відповідей

жуки;

мухи;

метелики;

комарі.

Запитання 13

Визначте, з яких відділів складається тіло комах:

варіанти відповідей

голови, грудей, черевця;

головогрудей та черевця;

голови та тулуба;

голови, тулуба та хвоста.

Запитання 14

Укажіть комах, розвиток яких відбувається з неповним перетворенням:

варіанти відповідей

жуки;

метелики;

прямокрилі;

двокрилі.

Запитання 15

Укажіть комах, представники яких пристосувалися до життя у прісних водо­

ймах:

варіанти відповідей

прямокрилі;

метелики;

таргани;

жуки.

Запитання 16

Укажіть молюсків, які здатні утворювати перлини:

варіанти відповідей

жабурниця;

перлова

скойка;

ставковик;

виноградний слимак.

Запитання 17

Укажіть органи дихання черевоногих молюсків:

варіанти відповідей

тільки зябра;

тільки легені;

як зябра, так і легені;

спеціалізовані органи дихання відсутні.

Запитання 18

Зазначте вид гельмінта, для якого людина слугує проміжним хазяїном:


варіанти відповідей

стьожак широкий;

печінковий сисун

ехінокок;

аскарида людська.

Запитання 19

Зазначте вид гельмінта, яким людина може заразитися в разі споживання

недостатньо кулінарно обробленої риби:

варіанти відповідей

стьожак широкий;

печінковий сисун;

ехінокок;

гострик.

Запитання 20

Укажіть спосіб зараження людини трихінелою:

варіанти відповідей

споживання некип’яченої

води;

вживання сирої риби;

споживання немитих овочів і фруктів;

споживання

недостатньо просмаженого або провареного м'яса свині.

Запитання 21

Укажіть переносника збудника чуми:

варіанти відповідей

пацюкова блоха;

людська воша;

ґедзі;

іксодові кліщі.

Запитання 22

Укажіть паразита шкіри людини:

варіанти відповідей

борошняні кліщі;

коростяний свербун;

жигалка осіння;

коропоїд.

Запитання 23

Укажіть кровосисні види, здатні живитись кров’ю людини:

варіанти відповідей

оводи;

коропо­

їд и;

комарі;

залозниця вугрова.

Запитання 24

Укажіть відділи, на які поділяється тіло риб:

варіанти відповідей

голова, груди, черевце;

голово-

груди, черевце;

голова, тулуб, хвіст;

голова, тулуб, нога.

Запитання 25

Зазначте органи дихання більшості риб:

варіанти відповідей

зябра;

легені

трахеї;

легеневі

мішки.

Запитання 26

Укажіть риб, які не мають зябрових кришок:

варіанти відповідей

осетроподібні;

акули

осе-

ледцеподібні;

коропоподібні.

Запитання 27

. Зазначте, де мешкають амфібії:

варіанти відповідей

лише у водоймах;

лише на суходолі;

лише у ґрунті;

як на суходолі, так і у водоймах.

Запитання 28

Укажіть органи дихання, які має пуголовок після виходу з ікринки:

варіанти відповідей

зовнішні

зябра;

внутрішні зябра;

легені;

трахеї.

Запитання 29

Укажіть, чому рептилій ще називають плазунами:

варіанти відповідей

через їхнє середовище

життя;

у зв'язку з будовою кінцівок;

у зв’язку з розташуванням кінцівок;

у зв’язку з особливостями розвитку.

Запитання 30

Укажіть відділи тіла плазунів:

варіанти відповідей

голова, тулуб, черевце;

головогруди, черев­

це;

голова, тулуб, хвіст;

голова, груди, черевце.

Запитання 31

. Зазначте особливості покривів тіла плазунів:

варіанти відповідей

суха гола шкіра;

суха шкіра,

укрита роговими утворами;

гола шкіра, багата на слизові залози;

шкіра, багата на

слизові залози і вкрита роговими щитками.

Запитання 32

Укажіть отруйний вид плазунів:

варіанти відповідей

вуж водяний;

мідянка

королівська ко­

бра;

веретільниця.

Запитання 33

. Укажіть ознаки, за якими можна відрізнити безногу ящірку від змії:

варіанти відповідей

тіло вкрите лусками;

рухливі повіки;

відсутність кінцівок;

довгий язик, що слугує органом дотику.

Запитання 34

Укажіть, які борідки мають контурні пера:

варіанти відповідей

тільки першого порядку;

тільки

другого порядку;

як першого, так і другого порядку;

не мають борідок.

Запитання 35

. Укажіть м’язи, які забезпечують підйом крил:

варіанти відповідей

грудні;

крилові;

міжреберні;

шийні.

Запитання 36

Охарактеризуйте особливості запліднення і розвитку птахів:

варіанти відповідей

запліднення

внутрішнє, розвиток прямий;

запліднення зовнішнє, розвиток прямий;

запліднен­

ня внутрішнє, розвиток непрямий;

запліднення зовнішнє, розвиток непрямий.

Запитання 37

Укажіть екологічну групу птахів, до якої належить міська ластівка:

варіанти відповідей

осілі;

кочові;

перелітні;

виводкові.

Запитання 38

. Укажіть ознаку, притаманну страусоподібним:

варіанти відповідей

мають кіль;

не мають кіля;

крила перетворені на ласти;

літають, але погано.

Запитання 39

Укажіть групу птахів, до якої належить найбільше видів:

варіанти відповідей

пінгвіни;

соколо­

подібні;

гусеподібні

оробцеподібні.

Запитання 40

Укажіть особливості шкіри ссавців:

варіанти відповідей

суха, залози відсутні;

суха, є лише ку­

прикова залоза;

багата на потові, сальні та молочні залози;

багата на слизові

залози.

Запитання 41

Укажіть ссавця, який відкладає яйця:

варіанти відповідей

кенгуру;

качкодзьоб;

коала;

аме­риканський опосум.

Запитання 42

. Укажіть ссавця, який має хижий зуб:

варіанти відповідей

дика свиня;

орангутан

ведмідь

бурий;

їжак вухатий.

Запитання 43

. Укажіть групу ссавців, здатну до ехолокації:

варіанти відповідей

комахоїдні

гризуни;

руко­

крилі;

хижі.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест