Робота в Скретч

Додано: 16 травня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 158 разів
12 запитань
Запитання 1

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

варіанти відповідей

червоний прапорець

зелений прапорець

червону кнопку

Запитання 2

Що таке "сцена" в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

набір команд

фоновий малюнок

інструмент

Запитання 3

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд:

варіанти відповідей

слідування

повторення

розгалуження

Запитання 4

Базова алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання:

варіанти відповідей

слідування

повторення

розгалуження

Запитання 5

Що буде результатом виконання даної команди:

варіанти відповідей

на екрані з'явиться текст "Як вас звати?"

на екрані з'явиться текст "Як вас звати?" і поле для введення даних

затримка програми на декілька секунд

Запитання 6

Яку команду потрібно використати, щоб побачити тривалість виконання деякої дії?

варіанти відповідей
Запитання 7

Який оператор потрібно використати, щоб порівняти деякі властивості?

варіанти відповідей
Запитання 8

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 60 градусів проти годинникової стрілки

на 0 градусів

Запитання 9

Що таке вкладений цикл?

варіанти відповідей

Це такий фрагмент алгоритму, у якому серед команд тіла циклу є інші цикли

Це такий фрагмент алгоритму, який є циклом і знаходиться всередині тіла іншого циклу

Запитання 10

Що таке вкладене розгалуження?

варіанти відповідей

Це фрагмент алгоритму, у якому є одне розгалуження

Це фрагмент алгоритму, у якому одне розгалуження міститься всередині іншого розгалуження

Запитання 11

Що намалюється в результаті виконання даного циклу?

варіанти відповідей

п'ятикутник

квадрат

коло

Запитання 12

Що виконає Спрайт, отримавши таку команду:

варіанти відповідей

переміститься в точку (-150; -100)

переміститься у випадкову точку

переміститься в точку (150; 150)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест