Робота з інформацією. Операційна система. Файли і папки.

Додано: 30 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 87 разів
20 запитань
Запитання 1

1)Кожен об'єкт має відомості про себе, за якими його можна описати та відрізнити від інших об'єктів, і це..

2)При цьому ....... у них у всіх різні, наприклад ( м'яч круглий, вікно квадратне, тощо).


варіанти відповідей

1)Властивості

2) значення властивостей

1)Значення властивостей

2) властивість

1)Пояснення

2)вигляд

1)Вигляд

2) пояснення

Запитання 2

Життя людини неможливе без спілкування, а спілкування здійснюється через ....

варіанти відповідей

повідомлення

зв'язок

людей

Запитання 3

Залежно від того, які органи чуття людини сприймають повідомлення, їх можна розподілити на:


варіанти відповідей

візуальні, звукові, смакові, нюхові, тактильні

зір, слух, нюх, смак, дотик

очі, вуха, шкіра, ніс, вуха

Запитання 4

Усе, що нас оточує, — це предмети та явища, які інакше називують...



варіанти відповідей

об'єкти

світ

жива, не жива природа

Запитання 5

Для обробки, сприймання та передавання, подають повідомлення у вигляді даних. Які саме дані використовує людина? (декілька відповідей)

варіанти відповідей

числові

словесні

графічні

звукові

спеціальні позначення

навчальні

повсякденні

робочі

Запитання 6

Процеси, які передбачають роботу з інформацією, називають інформаційними.

Яка послідовність опрацювання інформаційних процесів є правильною?

варіанти відповідей

зберігання повідомлень--- опрацювання повідомлень-- передавання повідомлень

передавання повідомлень--- опрацювання повідомлень--зберігання повідомлень.

опрацювання повідомлень--- зберігання повідомлень--- передавання повідомлень

Запитання 7

Особливості здійснення інформаційних процесів з використанням комп’ютерної техніки називають-

варіанти відповідей

Інформаційні технології

Інформаційні системи

Операційні технології

Запитання 8

Складові комп’ютера — це сукупність апаратних і програмних засобів комп’ютера.

До апаратних відносяться пристрої, які виконують певний функціонал. Вони поділяються на групи: введення, виведення, обробка, збереження.Обери пристрої введення інформації.

варіанти відповідей

жорсткий диск

миша

клавіатура

монітор

мікрофон

колонки

процесор

Запитання 9

Складові комп’ютера — це сукупність апаратних і програмних засобів комп’ютера.

До апаратних відносяться пристрої, які виконують певний функціонал. Вони поділяються на групи: введення, виведення, обробка, збереження.Обери пристрої виведення інформації.

варіанти відповідей

жорсткий диск

миша

клавіатура

монітор

мікрофон

колонки

процесор

принтер

Запитання 10

Складові комп’ютера — це сукупність апаратних і програмних засобів комп’ютера.

До апаратних відносяться пристрої, які виконують певний функціонал. Вони поділяються на групи: введення, виведення, обробка, збереження.Обери пристрої обробка інформації.

варіанти відповідей

жорсткий диск

оперативна пам'ять

клавіатура

монітор

мікрофон

колонки

процесор

принтер

Запитання 11

Складові комп’ютера — це сукупність апаратних і програмних засобів комп’ютера.

До апаратних відносяться пристрої, які виконують певний функціонал. Вони поділяються на групи: введення, виведення, обробка, збереження.Обери пристрої збереження інформації.

варіанти відповідей

жорсткий диск

оперативна пам'ять

диск DVD

флеш-карта

мікрофон

колонки

процесор

принтер

Запитання 12

набір засобів і правил, застосовуючи які, користувач може подавати команди операційній системі та отримувати повідомлення про хід або результат виконання поданої команди, це...

варіанти відповідей

Інтерфейс користувача операційної системи

Робочий стіл

Комп'ютерні технології

Запитання 13

У файлах зберігаються дані різних типів. Які саме? (декілька відповідей)

варіанти відповідей

текстові

графічні

звукові

відео

динамічні

статичні

Запитання 14

Кожен файл має ім'я та розширення. У якому порядку вони записуються під файлом?

варіанти відповідей

Ім'я.Розширення

Розширення.Ім'я

Розширення/імя

Ім'я/розширення

Запитання 15

Який з показаних об'єктів на робочому столі є ярликом, а який папкою. Рахунок з ліва на право 1-2.

варіанти відповідей

1 -папка; 2-ярлик папки;

1-ярлик папки; 2- папка

Запитання 16

Агоритм копіювання (2 відповіді правильні)

варіанти відповідей

cntrl + v

cntrl + c

ПКМ на поле -- Копировать

ПКМ на файл -- Копировать

Запитання 17

Алгоритм вставлення (2 відповіді правильні)

варіанти відповідей

Cntrl + V

Cntrl + C

ПКМ на поле --- Вставить

ПКМ на файл -- Вставить

Запитання 18

Алгоритм перейменування. Встанови порядок дій.

варіанти відповідей

ПКМ на об'єкт--Перейменувати --Змінити ім'я--Enter

Перейменувати--ПКМ на об'єкт--Enter--Змінити ім'я

ПКМ на об'єкт--Перейменувати--Enter--Змінити ім'я

Запитання 19

Алгоритм створення папки. Знайди правильну відповідність.

варіанти відповідей

ПКМ на поле--Создать --Папку--Ім'я--Enter

Папку--Ім'я--Enter--ПКМ на поле--Создать

Создать --Папку--Ім'я--Enter--ПКМ на поле

Запитання 20

Алгоритм збереження. Встанови правильний порядок дій.

варіанти відповідей

ЛКМ на файл--Сохранить--Пошук місця для збереження файлу--Ім'я--Зберегти

Пошук місця для збереження файлу--Ім'я--Зберегти--ЛКМ на файл--Сохранить

ЛКМ на файл--Сохранить--Ім'я--Зберегти--Пошук місця для збереження файлу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест