2.
Визнач жанр прочитаного твору
а) казка
б ) оповідання
в) легенда.
3. У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
а) «Школа ввічливості» б) «Усна народна творчість»
в) «З любов’ю до рідної землі»
4. Як жучок розважав коника- стрибунця?
а) Заспівав пісеньку. б) Як міг веселив хворого.
в) Відніс у затишну хатинку.
5. Кому допомагав жучок ?
а) мухам, комарам,
б) павучкам, бджілкам, мухам
в) конику-стрибунцю, метеликам, старенькому сивому павучку.
6. Встанови відповідність між словом та його значенням.
( Запиши в зошит)
до самих хмар ► ◄ розложистим
сивий павучок ► ◄ старенький
під крислатим дубом ► ◄ дуже високо
7. Віднови послідовність подій у творі.
( запиши в зошит правильний варіант)
⃝ Жучок із червоними крильцями в чорну цяточку полетів до дупла.
⃝ Він кутав коника в торішнє листя.
⃝ Жучок випурхнув з-під куща й подався до метеликів.
⃝ Під високим крислатим дубом він побачив старенького сивого павучка.
⃝ Почувши слово «сонечко», жучок глянув угору.
8. Чому всі називали жучка сонечком?
9.Чого навчив тебе цей твір?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома