5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Робота з текстом

Додано: 10 червня
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 48 разів
10 запитань
Запитання 1

За змістом і будовою текст та його частини діляться на такі типи:

Оберіть усі правильні варіанти

варіанти відповідей

опис

розповідь

роздум

порівняння

Запитання 2

Вкажіть усі стилі мовлення.

Оберіть усі правильні варіанти

варіанти відповідей

художній

розмовний

публіцистичний

офіційно - діловий

науковий

конфесійний (релігійний)

епістолярний

Запитання 3

Вкажіть стиль тексту

«Гастрит являє собою запальний процес слизової оболонки стінок шлунка. Симптоматикою даного захворювання є болі, які проявляються при голоді або після прийому їжі, нудота, блювота, проблеми зі стільцем. Діагноз ставиться після проведення ендоскопічного обстеження шлунка. Лікування проводиться медикаментозним способом, що допомагає знизити кислотність в шлунку ».

варіанти відповідей

публіцистичний

розмовний

офіційно - діловий

науковий

Запитання 4

Вкажіть стиль тексту.

В п’ятницю, третього жовтня, в селі Привільному Дубенського району Рівненської області пройшов кам’яний дощ, який завдав шкоди врожаю та трохи пошкодив будинки жителів цього села. На сьогодні роботи з відновлення цілісності будинків завершені. Місцеві мешканці повернулися до нормального життя.

варіанти відповідей

науковий

офіційно-діловий

публіцистичний

розмовний

художній

Запитання 5

Вкажіть стиль тексту.

 Кожна людина і кожний народ має свої святині. До цих святощів зараховуємо і пошану до матері. Вона дала нам життя, виростила й виховала.

  Коротке це слово — мама, але які надлюдські глибини скарбів містить воно в собі! Усе її життя з серця б’є великим невичерпним джерелом безкорислива любов до своїх дітей. Усе її життя — це терпіння, безмежна самопожертва, пробачення провини.

  Мати... Це перше слово, яке з радістю та усмішкою вимовляє дитина. Мама — це те слово, яке найчастіше повторює людина в хвилини страждання й горя.

варіанти відповідей

художній

публіцистичний

конфесійний (релігійний)

розмовний

офіційно - діловий

науковий

Запитання 6

Вкажіть тип тексту.

Калина

 

Жила в одному селі дівчинка Калинка. Вона була дуже доброю та працьовитою. Кожного дня ходила в ліс збирати цілющі трави. Дорога була довгою, але не росло біля неї жодного деревця, щоб можна було перепочити в його прохолоді. Тоді дівчинка викопала в лісі кущик і посадила біля дороги. Виріс великий розлогий кущ, і кожний подорожній зупинявся біля нього та згадував добрим словом дівчинку. І сам кущ назвали її ім’ям — калиною. 


варіанти відповідей

розповідь

роздум

опис

Запитання 7

Вкажіть тип тексту.

Калина

 

Калина — чарівний та яскравий кущ. Навесні калина приваблює своїми квіточками-віночками, білим лебединим цвітом, а восени — червоними ягодами, що палахкотять ясним вогнем у променнях осіннього сонечка. Листя калини восени жовкне, а потім падає на землю. Калина — дуже гарна рослина.


варіанти відповідей

опис

розповідь

роздум

Запитання 8

Вкажіть тип тексту.

Про калину кажуть, що вона є символом  українського народу.

 І це дійсно так. Калину завжди любили, її порівнювали з гарною дівчиною. Калину садили скрізь: на берегах річок, на могилах, під вікнами біленьких хат та біля розмальованих криниць. Кетягами червоних ягід прикрашали весільні короваї та вплітали їх у дівочий вінок. Ними лікували застуду. Ягоди калини додають людям сили і бадьорості.

Тож недарма оспівується ця рослина в піснях, про неї розповідається в легендах і переказах, прислів'ях і приказках.

варіанти відповідей

розповідь

роздум

опис

Запитання 9

Який із розділів мовознавства вивчає стилі мовлення?

варіанти відповідей

морфологія

синтаксис

стилістика

орфоепія

Запитання 10

Структура якого типу тексту подається?

- теза (основне твердження, чітко сформульована думка);

- докази, аргументи (підтверджують висунуту тезу);

- висновок (випливає з доказів), узагальнення.

 

варіанти відповідей

розповідь

роздум

опис

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест