Рослини: частина 1

Додано: 4 січня 2021
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 340 разів
14 запитань
Запитання 1

Пагоном називається надземна частина рослини, що складається із…

варіанти відповідей

стебла

листків

кореня

бруньок

Запитання 2

Листок – це бічний орган пагона, який…

варіанти відповідей

газообмін

фотосинтез

з′єднує всі органи рослини

випаровування води

Запитання 3

Якою цифрою позначено додаткові корені?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 4

Розрізняють такі види коренів:

варіанти відповідей

головні, бічні, додаткові

 надземні, підземні, стеблові

 бічні, помічні, головні

вегетативні і генеративні

Запитання 5

Розрізняють такі типи кореневих систем:

варіанти відповідей

стрижневі і мичкуваті

головні і бічні

Запитання 6

Виберіть рослини, у яких поживні речовини відкладаються в головному корені

варіанти відповідей
Запитання 7

Сукупність всіх коренів рослини – це…

варіанти відповідей

мікориза

коренева система

кореневище

 ризосфера

Запитання 8

Значення видозмін кореня для рослини:

варіанти відповідей

є пристосуванням рослин до певних умов проростання

дають можливість пережити несприятливі умови

людина вживає коренеплоди в їжу

людина використовує для лікування хвороб

Запитання 9

    10 .Обери, які види тканин розрізняють у рослин

      

             

     

варіанти відповідей

твірні

основні

покривні

органічні

провідні

декоративні

механічні

Запитання 10

   3. Вегетативні органи – це:

варіанти відповідей

а) насіння та квітка;

б) корінь та пагін;

в) насіння та корінь.

Запитання 11

Місце прикріплення листка до стебла - це ...

варіанти відповідей

міжвузля

вузом

стебло

Запитання 12

Бруньку називають зачатковим пагоном, бо:

варіанти відповідей

1. Вона розташовується на пагоні.

2. Вона маленька.

3. Із неї розвивається молодий пагін.

4. Вона має покривні луски.

Запитання 13

На уроці біології учням було запропоновано провести вдома експеримент. Для цього їм необхідно було на листок кімнатної рослини одягнути прозору склянку, вхід у неї закрити м'яким ватним тампоном та залишити так листок на кілька годин. Поспостерігати, які зміни відбудуться. Що побачили учні під час експерименту:

варіанти відповідей

1. На стінках склянки утворилися краплинки води.

2. У склянці зібрався вуглекислий газ.

3. У склянці зібрався кисень.

4. Жодних змін не відбулося.

Запитання 14

Які функції НЕ виконує у рослини корінь:

варіанти відповідей

1. Поглинання вуглекислого газу.

2. Поглинання води.

3. Утримання рослини в ґрунті.

4. Поглинання мінеральних речовин.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест