Розділ V. ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА. Урок. Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття

Додано: 12 травня
Предмет: Географія, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Україна задекларувала своє бажання перейти до сталого розвитку на конференції ООН з навколишнього середовища і розвитку в…

варіанти відповідей

1992 році

1965 році

2004 році

2013 році

Запитання 2

Встановіть відповідність між міждержавними угодами та їх характеристиками.

1. Всесвітня хартія природи;

2. Конвенція про боротьбу з опустелюванням;

3. Конвенція з біологічного різноманіття;

4. Конвенція про зміну клімату.


А. покликана запобігти опустелюванню земель і пом’якшити негативний вплив посух;

Б. має на меті стабілізувати концентрацію в атмосфері парникових газів;

В. проголошує принципи збереження природного середовища;

Г. націлює на збереження та відновлення біологічного різноманіття, його збалансоване використання.

варіанти відповідей

1-А; 2-Б; 3-В; 4-Г.

1-В; 2-Г; 3-А; 4-Б.

1-В; 2-А; 3-Г; 4-Б.

1-В; 2-А; 3-Б; 4-Г.

Запитання 3

Виберіть П'ЯТЬ головних принципів концепції сталого розвитку.

варіанти відповідей

створення єдиного світового уряду

досягнення рівності та соціальної справедливості

виправлення дисбалансів шляхом позитивної дискримінації

 поєднання охорони природи і розвитку суспільства

підтримання цілісності екосистем

забезпечення соціального самовизначення та культурного різноманіття

задоволення основних потреб людини

Запитання 4

Розвиток, який задовольняє потреби нинішнього покоління без шкоди для можливості майбутніх поколінь задовольняти свої власні потреби – це…

варіанти відповідей

економічний розвиток

сталий розвиток

політичний розвиток

зворотній розвиток

Запитання 5

Що НЕ належить до цілей розвитку Декларації тисячоліття?

варіанти відповідей

збільшення прибутків транснаціональних корпорацій

викорінення крайнього зубожіння та голоду

надання всім жителям планети початкової освіти

 зменшення дитячої смертності

Запитання 6

Встановіть відповідність між головними складниками сталого розвитку та їх характеристиками.

1. екологічний; 2. соціальний; 3. економічний.


А. визначає розвиток економіки як системи, націленої на створення екологічно прийнятної продукції;

Б. спрямований на досягнення справедливого розподілу благ у суспільстві, задоволенні соціальних потреб людей;

В. орієнтує на збереження і життєздатність природних систем для глобальної стабільності біосфери планети.


варіанти відповідей

1-Б; 2-В; 3-А

1-В; 2-Б; 3-А

1-В; 2-А; 3-Б

1-А; 2-Б; 3-В

Запитання 7

Основне положення концепції сталого розвитку пов’язане з ідеєю, що розвиток суспільства має відбуватися…

варіанти відповідей

за моделлю натурального господарства

при безпосередній участі тварин

за умови збереження природи

без раціонального використання ресурсів

Запитання 8

Що НЕ належить до шляхів збереження біологічного і ландшафтного різноманіття в Україні?

варіанти відповідей

 посилення боротьби зі злочинністю та корупцією в державі

система моніторингу біо- та ландшафтного різноманіття

забезпечення ефективності екологічної мережі

збільшення площі природно-заповідного фонду

Запитання 9

Що НЕ належить до шляхів зниження рівня соціально-економічної нерівності в Україні?

варіанти відповідей

 забезпечення повної зайнятості працездатного населення

створення національної екологічної інформаційної мережі

приведення рівня зарплати у відповідність з реальною вартістю робочої сили

підвищення ролі місцевих органів влади у розв’язуванні проблем бідності

Запитання 10

Що передбачає збалансоване ведення сільського господарства? (Виберіть ТРИ правильні відповіді!)

варіанти відповідей

зменшення експорту продукції видобувних виробництв

 перехід до інтегрованого управління водними ресурсами на основі басейнового принципу

розширення мережі господарств, що спеціалізуються на біологічному землеробстві й тваринництві

державна підтримка наукових досліджень із проблем переходу до збалансованого розвитку

впровадження національної програми екологізації сільського господарства

запровадження громадського контролю за діями органів державної влади

застосування державного контролю за використанням генетично модифікованих організмів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест