Визначення в договорі загального напрямку лінії кордонів між сусідніми державами та її графічне зображення на карті називають:
Директорію створено:
Метою політики Директорії було:
Характерними рисами "воєнного комунізму" були:
Насильницькі заходи, що здійснювалися більшовиками проти широких соціальних груп, які були оголошені «класовими ворогами» та звинувачувалися в «контрреволюційній діяльності».
Коли відбулися події, про які згадує російський генерал Антон Денікін?
«… За кілька днів до захоплення влади Скоропадський приїхав до одного відомого київського генерала й запропонував йому долучитися до справи створення нового уряду, «який повинен замінити Центральну Раду й виступити посередником між німецьким командуванням й українським народом». Зауважив, що в цій справі зацікавлені німці... Коли співрозмовник відповів йому відмовою, мотивуючи «неприйнятністю для себе роботи з німцями й на них», Скоропадський заперечив, що «німці тут ні до чого, що він буде вести цілком самостійну політику», — і закінчив навіть наївною заявою, що сподівається обійти німців і змусити їх працювати на користь України...»
Про яку подію йдеться?
«... Перед від’їздом за кордон С. Петлюра призначив командувачем Армією УНР генерала Михайла Омеляновича-Павленка. На чолі з ним армія вирушила в п’ятимісячний похід. Близько 10 тисяч бійців Армії УНР, долаючи спротив білих військ, прорвали фронт та вирушили до столиці. Білогвардійці, які теж потерпали від тифу й виснажилися в боях із червоними, не чинили спротиву. З лютого 1920 р. почалися бої з червоними, що на той час уже витіснили білогвардійців. Похід Армії УНР, хоч не і мав практичних наслідків, проте сприяв продовженню національно-визвольної боротьби, підтримував віру українців у перемогу».
Коли тривала друга війна радянської Росії з УНР?
Коли гетьман Павло Скоропадський зрікся влади
У якому році для скріплення державних документів використовували печатку, відбиток якої зображено на фото?
Прочитайте фрагмент історичного документа та виконайте завдання
«Союзні місії ставили мені умови, які зводилися до вимог федерації з Росією. Я дуже добре розумів небезпеку, що виникала з подібного політичного домагання, але змагаючись, перш за все, за вищу мету – утримання ладу в державі, яку я збудував, я мусив усупереч власній волі схилитися перед вимогою союзників і проголосити федерацію з Росією».
Укажіть фото політичного діяча, який так пояснював своє рішення.
Директорія здобула владу за підтримки
Чортківська наступальна операція (офензива) УГА була спрямована
На якому представницькому зібранні П. Скоропадського проголошено правителем України?
Українська Держава Павла Скоропадського існувала протягом
Час правління гетьмана П. Скоропадського Україну переіменовано як
Установіть послідовність існування державних утворень на Українських землях у 1918-1920 рр:
1. Українська Народна Республіка періоду Української Центральної Ради
2. Українська Соціалістична Радянська Республіка
3. Українська Народна Республіка періоду Директорії
4. Українська Держава гетьмана П.Скоропадського
Економічна політика гетьмана П. Скоропадського
Коли відбувся гетьманський переворот?
Впізнайте історичну особу за описом.
"Український політичний і військовий діяч, командувач Революційної повстанської армії України, керівник селянського повстанського руху 1918–1921 років, відомий анархіст і тактик ведення партизанської війни".
Яка подія увійшла в історію під назвою «Листопадовий зрив»?
Яку умову виставила Антанта Директорії в 1919 році під час її прохання про допомогу?
Прочитайте фрагмент історичного документа та виконайте завдання
«Під сильним напором польських сил, за браком амуніції та інших матеріалів Галицька армія буде змушена перейти річку Збруч та шукати опору |підтримку| на широких ланах Великої України. Із цих причин командування Галицької армії звертається з проханням до головного Отамана - призначити район виключно для Галицької армії, - де армія змогла б відпочити та впорядкуватися...»
До кого з діячів, зображених на фото, зверталося командування Галицької армії?
Офіційна назва України за часів Директорії:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома