Розміщення мережі закладів ресторанного господарства

Додано: 24 лютого 2023
Предмет:
Тест виконано: 10 разів
7 запитань
Запитання 1

У завданні на проектування мають бути такі дані

варіанти відповідей

Тип закладу;

Район, пунк і майданчик будівництва;

Потужність закладу (кількість місць в залі, або обсяг продукції);

Контингент споживачів;

Характер виробництва (на сировині або напівфабрикатах),

Основні джерела забезпечення сировиною, водою, газом, електроенергією

Тип закладу;

Район, пунк і майданчик будівництва;

Потужність закладу (кількість місць в залі, або обсяг продукції);

Контингент споживачів;

Характер виробництва (на сировині або напівфабрикатах).

Потужність закладу (кількість місць в залі, або обсяг продукції);

Контингент споживачів;

Характер виробництва (на сировині або напівфабрикатах),

Основні джерела забезпечення сировиною, водою, газом, електроенергією

Тип закладу;

Потужність закладу (кількість місць в залі, або обсяг продукції);

Запитання 2

Вихідними даними для виконання технологічних розрахунків є 

варіанти відповідей

Тип ЗРГ

Виробнича потужність закладу

Виробнича програма закладу ресторанного господарства

Запитання 3

Виробничу потужність закладу можна подати через кількість:

варіанти відповідей

- місць у залах ЗРГ

- місць у залах (загальнодоступні заклади),

- людей, що харчуються (заклади з постійним контингентом),

- обідів , реалізованих за день (заклади з видаванням готових страв додому),

- перероблюваної сировини, напівфабрикатів, кулінарних або кондитерських виробів, або місць у прикріпленій доготівельний мережі (заготівельні заклади),

- перероблюваної сировини та місць у залах (заготівельні підприємства, що мають власні зали для обслуговування споживачів).

Запитання 4

Як оцінюють коньюктуру ринку?

варіанти відповідей

На основі результатів вивчення структури ринку та порівняння із структурою попиту, шляхом аналізу показників розвитку ринку за дворічний період, визначають стратегічні напрями функціонування закладу.

На снові вивчення попиту страв

За результатам опитування стейхолдерів

Запитання 5

На які показники спираються у дослідженні динамики розвитку ресторанних послуг?

варіанти відповідей

Загальну кількість ЗРГ, кількість ЗРГ класів, загальну кількість місць, кількість місць у ЗРГ класу люкс, вищий, перший

Попит виробляємих страв ЗРГ

Місце підприємства у конкурентній боротьбі та попит виробляємих страв

Запитання 6

Для вивчення конкурентів враховуються наступні показники

варіанти відповідей

Назва та тип закладу; асортимент виробляємої продукції та атмосфера закладу

Назва та тип закладу; концептуальне спрямування; адреса закладу; потужність місць; режим роботи ЗРГ

Запитання 7

Якимі ключовимі фактори успіху у конкурентній боротьбі можна виявити у процесі спостереження?

варіанти відповідей

потужність;

асортимент основних і додаткових послуг;

інноваційність;


якість, рівень і швидкість обслуговування (сервісу);

сучасне обладнання;

прогресивна технологія;

автоматизація і комп'ютеризація;

ціна та цінові знижки;


місце розташування;

кваліфікованість і зовнішній вигляд персоналу;

відомість марки;

фірмовий стиль;

реклама, 


екстер'єр та інтер'єр;

методи розрахунку;

застосовані методи стимулювання збуту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест