Розмноження та розвиток тварин

Додано: 31 березня 2020
Предмет: Біологія, 7 клас
Тест виконано: 1 раз
16 запитань
Запитання 1

Процес злиття чоловічої і жіночої статевих клітин з утворення зиготи:

варіанти відповідей

розмноження

брунткування

запліднення

копуляція

Запитання 2

Спосіб розмноження - фрагментація характирний для

варіанти відповідей

плазунів

морської зірки

амеби протей

гідри прісноводної

Запитання 3

Для амеби протей, евглени зелени та інших одноклітиних організмів хараткерний спосіб розмноження:

варіанти відповідей

брунькування

статеве розмноження

поділ клітини навпіл

фрагментація

Запитання 4

Спосіб нестатевого розмноження , за якого від материнського організму відокремлюються утвори-брунтки, які згодом стають самостійними організмами

варіанти відповідей

фрагментація

поділ клітини навпіл

регенерація

брунькування

Запитання 5

Спосіб розмноження, що здійснюється за участі статевих клітин- яйцеклітини та сперматозоїда

варіанти відповідей

статеве розмноження

нестатеве розмноження

брункування

фрагментація

Запитання 6

Вставте пропущені слова.

Особин, в яких закладаються сім"яники, називають_______.В сім"яниках формуються____________.

варіанти відповідей

самками, сперматозоїди

самцями, сперматозоїди

самцями, яйцеклітина

самками, яйцеклітина

Запитання 7

Особини, в яких розвиваються яєчники, називають__________. Яєчниках формуються_________.

варіанти відповідей

самками, сперматозоїди

самцями, яйцеклітини

самками, яйцеклітини

самцями, сперматозоїди

Запитання 8

Організми, в яких розвиток чоловічих і жіночих статевих клітин можливий в одній особині називають

варіанти відповідей

роздільностатевими

різностатевими

гармафродитами

партеногенетичними

Запитання 9

Назвіть групу тварин, для якої характерне зовнішнє запліднення

варіанти відповідей

рептилії та птахи

земноводні та риби

ссавці та земноводні

риби та комахи

Запитання 10

Явище розвитку організму з незаплідненої яйцеклітини називається___________ та характерне для _________

варіанти відповідей

роздільностатевість, бджіл, попелиць

партеногенез, паличників, бджіл, сріблястий карась

гермафродитизм, дощові черви, сріблястий карась

партеногенез, птахи, ссавці

Запитання 11

Онтогенез це _

варіанти відповідей

розвиток організму від народження до смерті

розвиток організму від зародження зиготи до смерті

розвиток організму від зародження зиготи до народження

Запитання 12

Справжнє живородіння притаманне

варіанти відповідей

ящірці прудкій, козулі звичайній

ведмедю, страусу, жабі

ведмедю, козулі, зайцю

зайцю, єхидні, голубу

Запитання 13

Вставте пропущені слова чи словосполучення

Прямий розвиток - це розвиток, за якого______________________________

Характений для ___________________________________

варіанти відповідей

народжена особина відрізняється від дорослою тільки розмірами і не є статевозрілою. Для метеликів, птахів, ссавців, земноводних

народжена особина відрізняється від дорослою тільки розмірами і не є статевозрілою. Для ссавців, птахів, павуків, раків, плазунів

народженна особина суттєво відрізняється від дорослої- личинка. Для павуків, ссавців, птахів, раків

народженна особина суттєво відрізняється від дорослої- личинка. Для комах, земноводних, риб

Запитання 14

Непрямий розвиток з повним перетворенням Характеризується ______________. характерний для

варіанти відповідей

наявністю личинки , метеликів, земноводних, тарганів

наявністю личинки та лялечки. метеликів, жуків, перетинчастокрлих

наявнісю личинки та лялечки. земноводних, прямокрилих, тарганів

наявністю тільки личинки. метелики, жуки, бджоли

Запитання 15

Виберіть схему непрямого розвитку комах з повним перетворенням

варіанти відповідей

яйце- личинка- лялечка- личинка

яйце-личинка- імаго

яйце - личинка - лялечка - імаго

яйце - імаго- личинка- лялечка

Запитання 16

Декілька правильних

Назвіть, які функції виконує личинка:

варіанти відповідей

живильну - на цій фазі тварина отримує найбільше речовин

раціональне використання ресурсів

розселенння

жодна із відповідей не є правильна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест