8 фізика . Урок №46. Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини. Реостати

Додано: 27 лютого 2023
Предмет: Фізика, 8 клас
Тест виконано: 9 разів
9 запитань
Запитання 1

Формула, що встановлює залежність між опором та іншими фізичними величинами

варіанти відповідей

R=ρl\s

R=ρs\l

R=U/I

R=ls/ρ

Запитання 2

Визначити зміну опору провідника при зменшенні його довжини в 3 рази

варіанти відповідей

збільшиться у 3 рази

зменшеться у 3 рази

збільшиться у 9 рази

зменшеться у 9 рази

Запитання 3

Виберіть прилад, що призначений для зміни опору в електричному колі

варіанти відповідей

вольтметр

амперметр

омметр

реостат

Запитання 4

Що показує питомий опір речовини, з якого виготовлений провідник, в системі СІ? 

варіанти відповідей

Опір провідника довжиною 1 м і площею перерізу 1 м2

Опір провідника довжиною 1 м і діаметром 1 мм


Опір провідника довжиною 1 м і площею перерізу 1 мм2


Запитання 5

Реостати застосовують для 

варіанти відповідей

Зміни сили струму в колі

Зміни напруги на полюсах джерела струму

Підключення різних приладів

Запитання 6

Визначте опір мідного провідника завдовжки 1,4 м з площею поперечного перерізу 1,7 мм2

варіанти відповідей

1,4 Ом

1,4 х 10-4 Ом

 1,4 х 10-2 Ом

1,4 х 102 Ом

Запитання 7

Для виготовлення реостата використали 4 м константанового дроту діаметром 1,1 мм. Який опір реостата?

варіанти відповідей

0,025 кОм

0,25 кОм

2,5 кОм

250 мОм

Запитання 8

Під час виготовлення реостата на керамічний циліндр діаметром 5 см було намотано 122 витки ніхромового дроту з площею поперечного перерізу 0,8 мм2. На яку максимальну напругу розрахований цей реостат, якщо сила струму в ньому не може перевищувати 0,8 А?

варіанти відповідей

0,021 В

0,21 В

21 В

210 В

Запитання 9

Довжина й площа поперечного перерізу нікелінового та срібного провідників однакові. Який з провідників має більший опір і в скільки разів?

варіанти відповідей

нікеліновий в 26 разів

срібний в 26 разів

нікеліновий в 2,6 разів

срібний в 2,6 разів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест