Розв'язування компетентнісних задач

Додано: 25 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 2 рази
8 запитань
Запитання 1

Моделювання - це:

варіанти відповідей

процес заміни реального об’єкта (процесу, явища) моделлю, що відбиває його суттєві ознаки з точки зору досягнення конкретної мети 

процес демонстрації моделей одягу в салоні мод

процес виявлення істотних ознак певного об’єкта 

процес заміни реального об’єкта (процесу, явища) іншим матеріальним або ідеальним об’єктом

Запитання 2

Модель - це:

варіанти відповідей

фантастичний образ реальної дійсності 

опис досліджуваного об’єкта засобами образотворчого мистецтва

інформація про несуттєві властивості об’єкта

матеріальний або абстрактний замінник об’єкта, що відображає його суттєві характеристики 

Запитання 3

Математична модель об’єкта - це:

варіанти відповідей

створена з будь-якого матеріалу модель, що точно відображає зовнішні ознаки об’єкта-оригіналу

опис у вигляді схеми внутрішньої структури досліджуваного об’єкта 

спосіб подання інформаційної моделі, що відображає зв’язок різних параметрів об’єкта через математичні формули й поняття 

сукупність даних, що містять інформацію про кількісні характеристики об’єкта і його поведінки у вигляді таблиці 

Запитання 4

Позначте етапи розв’язування компетентнісної задачі.

варіанти відповідей

постановка задачі

пошук інформації 

вибір методу розв’язування задачі

побудова інформаційної моделі

Запитання 5

Задача: Обчислити площу квадратної пластини з круглим отвором. Позначте пункти, які відповідають математичній моделі задачі:

варіанти відповідей

Дано: R1 - довжина сторони квадрата; R2 - радіус отвору 

Знайти: S - площа пластини 

Зв’язок між даними і результатом: S =πR22+R12

Зв’язок між даними і результатом: S=R12 - πR22 

Запитання 6

Встановіть відповідність між назвою вікна і його призначенням.

1. Палітра компонентів 

2. Вікно форми 

3. Вікно Інспектор об’єктів 

4. Вікно Редактор тексту 

А. Дозволяє вибрати потрібні об’єкти для розміщення їх на формі 

Б. Візуальне вікно програми 

В. Вікно, в якому задаються властивості різних компонентів 

Г. Вікно, в якому записується програмний код

варіанти відповідей

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

1-А, 2-Г, 3-В, 4-Б

1-Б, 2-А, 3-Г, 4-В

1-Б, 2-В, 3-Г, 4-А

1-В, 2-Б, 3-А, 4-Г

1-В, 2-Г, 3-А, 4-Б

1-Г, 2-А, 3-Б, 4-В

1-Г, 2-В, 3-Б, 4-А

Запитання 7

Встановіть відповідність між призначенням програми і фрагментом зображення її вікна.

1. Програма, яка надає можливість створювати, редагувати й форматувати тексти, додавати складні об’єкти (формули, зображення, таблиці) 

2. Програма для створення цифрового малюнка 

3. Програма для опрацювання даних і виконання обчислень в електронних таблицях 

4. Програма для створення презентацій 

варіанти відповідей

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

1-А, 2-Б, 3-Г, 4-В

1-Б, 2-Г, 3-А, 4-В

1-Б, 2-Г, 3-В, 4-А

1-В, 2-А, 3-Б, 4-Г

1-В, 2-А, 3-Г, 4-Б

1-Г, 2-В, 3-А, 4-Б

1-Г, 2-В, 3-Б, 4-А

Запитання 8

Встановіть порядок етапів розв’язування компетентнісної задачі.

1. Аналіз результатів 

2. Опрацювання даних 

3. Побудова інформаційної моделі 

4. Постановка задачі 

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4

2, 4, 3, 1

3, 1, 4, 2

4, 1, 3, 2

1, 3, 2, 4

2, 1, 4, 3

3, 4, 2, 1

4, 3, 2, 1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест