Оберіть 3 властивості функції: y=x-¹
Оберіть 2 властивості функції: y=x⁷
Оберіть 2 властивості функції: y=x⁶
Оберіть 2 властивості функції: y=x⁴
Оберіть 3 властивості функції y=x-⁵
Оберіть 2 властивості функції : y=x-⁴
Укажіть точку, яка належить графіку функції y=x-⁵
Знайдіть множину значень функції y=3-x-¹⁰
Знайдіть область визначення функції y=(x-14)⅙
Вкажіть рисунок, на якому зображено графік функції y=x⁷
Вкажіть рисунок, на якому зображено графік функції y=x¹²
Вкажіть рисунок, на якому зображено графік функції y=x-⁶
Функція задана формулою f(x)= х¹⁰. Вкажіть хибне твердження:
Функція задана формулою f(x)=x-⁹ . Вкажіть правильне твердження:
Яка область визначення функції y=(2−x)(-⅓)
Дослідити функцію на парність у(х)=х3 +7х
Знайдіть область значень функції
у = 2(х − 1)² + 3.
Графіком функції у = х2 є..
Знайдіть область визначення функції
Графік якої функції зображено на малюнку.
Чи належить точка A (2;2) графіку функції (на малюнку)?
Із запропонованих графіків виберіть графік функції
у = (х +1)2 -2
Графік функції у = х² зсунули ліворуч на 4 одиниці і опустили вниз на 6 одиниць. Графік якої функції отримали?
Яка формула відповідає даному графіку ?
Якою формулою можна задати графік функції, зображений червоним кольором (там, де знак питання)
Яка формула відповідає даному графіку ?
Якою формулою можна задати графік функції, зображений червоним кольором (там, де знак питання)
Графік функції у = х² зсунули ліворуч на 4 одиниці і опустили вниз на 6 одиниць. Графік якої функції отримали?
Із запропонованих графіків виберіть графік функції
у = (х +1)2 -2
Укажіть точку, яка належить графіку функції у=х-5.
Укажіть парну функцію:
Розв'яжіть графічно рівняння х6=2х-3 і встановіть кількість його коренів
Знайдіть найбільше значення функції ƒ(х)=х-3 на проміжку ⌈-2;-1⌉
Вкажіть ескіз графіка функції у=х-24.
Вкажіть ескіз графіка функції у=х-73.
Функцію задано формулою у=х-30. Оберіть всі правильні для неї твердження.
Функцію задано формулою у=х-71. Оберіть всі правильні для неї твердження.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома