Самостійна робота (Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на множники.)

Тест виконано: 459 разів
10 запитань
Запитання 1

Який із наведених виразів є квадратним тричленом?

варіанти відповідей

х2-3х+82

х3+4х2+3х-6

4-5х2+9

3х+5х-7х

Запитання 2

Назвати коефіцієнти квадратного тричлена 2х2 - 3х +7

варіанти відповідей

а =3 b = –3 с = 7

а = –2 b = –3 с = 7

а = 2 b = –3 с = 7

а = 2 b = –3 с = –7

Запитання 3

Оберіть правильне твердження:

варіанти відповідей

будь-який квадратний тричлен можна розкласти на лінійні множники

якщо дискримінант квадратного тричлена додатний, то такий квадратний тричлен не можна розкласти на лінійні множники

якщо дискримінант квадратного тричлена дорівнює нулю, то такий квадратний тричлен не можна розкласти на лінійні множники

якщо дискримінант квадратного тричлена від'ємний, то такий квадратний тричлен не можна розкласти на лінійні множники

Запитання 4

Формула розкладу квадратного тричлена на лінійні множники має такий вигляд:

варіанти відповідей

ax2 +bx +c = –a(x – x1)(x – x2)

ax2 +bx +c = a(x – x1)(x – x2)

ax2 +bx +c = –a(x – x1):(x – x2)

ax2 +bx +c = b(x – x1)(x – x2)

Запитання 5

Скільки коренів має квадратний тричлен х2 –10х + 26

варіанти відповідей

жодного

безліч

два

один

Запитання 6

Розкласти квадратний тричлен х2 –14х + 49 на лінійні множники

варіанти відповідей

(х – 7)(х – 7)

(х – 1)(х + 7)

(х -– 7)(х + 1)

(х – 7)2

Запитання 7

Розкласти квадратний тричлен х2 -3х - 10 на лінійні множники

варіанти відповідей

х2 – 3х –10

(х + 5)(х – 2)

(х – 5)(х + 2)

х2+3х-10

(х + 2)(х – 5)

Запитання 8

Розкладіть квадратний тричлен –х2 + х + 2 на лінійні множники

варіанти відповідей

– (х + 1)(х – 2)

(х – 1)(х + 2)

(х + 1)(х – 2)

– (х – 1)(х + 2)

Запитання 9

Розкладіть квадратний тричлен 2х2 - 5х - 3 на лінійні множники

варіанти відповідей

2(х + 3)(х + 0,5)

2(х - 3)(х - 0,5)

(х + 3)(х + 0,5)

2(х - 3)(х + 0,5)

(х - 3)(х + 0,5)

(х + 3)(х - 0,5)

Запитання 10

Скоротіть дріб

варіанти відповідей

(x–1)(x+3)

(x–1)(x–0,6)

5(x–1)(x+3)

5(x–0,6)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест