Розв’язування задач методом поділу на підзадачі.

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 145 разів
7 запитань
Запитання 1

У середовищі Скретч можна створювати складні проекти, наприклад:

варіанти відповідей

мультиплікації за мотивами відомих казок чи власних історій.

розробляти комп'ютерні ігри чи тренажери.

моделювати процеси, що відбуваються у природі, чи взаємодію частин механізмів.

підручники, журнали та газети.

Запитання 2

Процес підготовки проекту для реалізації в середовищі Скретч складається з декількох етапів: Виберіть усі потрібні варіанти.

варіанти відповідей

алгоритм описують мовою середовища виконання алгоритмів.

перевіряють його правильність.

відкривати тільки в потрібних програмах.

визначають об'єкти проекту та їх зображення.

створюють алгоритм і подають його словесно або у вигляді схеми.

Запитання 3

Складні задачі подають у вигляді ....

варіанти відповідей

задач.

послідовності окремих під-задач.

проектів.

математичних виразів.

Запитання 4

Опис кожної підзадачі також може здійснюватися з використанням трьох базових алгоритмічних структур:


варіанти відповідей

Слідування


Розгалуження


Повторення


Циклу

Запитання 5

Деталізацію окремих підзадач можна продовжувати доти,.....

варіанти відповідей

поки не буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати обраний виконавець.

поки буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати обраний виконавець.

поки буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати будь-який виконавець.

Запитання 6

Опис підзадач у середовищі Скретч реалізують через створення ...

варіанти відповідей

датчиків.

операторів.

власних блоків.

Запитання 7

Результат виконання проекту, буде...

варіанти відповідей

квадрат.

прямокутник.

коло.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест