Перше число на 7 менше, ніж друге. Менше число позначили через х. Виразити через х друге число
Друге число у 9 разів менше, ніж перше. Менше з чисел позначити через х. Виразити через х більше число
Одна із сторін трикутника 17 см, а друга сторона на 3 см більша за третю. Периметр трикутника 52 см. Скласти рівняння для розв'язування задачі, якщо через х позначити третю сторону.
( показати фото розвязання вправи)
До магазину завезли 250 кг яблук, які було продано за два дні. Відомо, що першого дня було продано в 4 рази більше ніж другого. Скільки яблук було продано другого дня?
( показати фото розвязання вправи)
Майстер виготовив у 8 разів більше деталей ніж учень. Скільки деталей виготовив учень, якщо відомо, що він виготовив на 147 деталей менше ніж майстер?
( показати фото розвязання вправи)
Периметр прямокутника дорівнює 12,4 см, а одна з його сторін на 3,8 см менша від другої. Знайдіть площу прямокутника.
( показати фото розвязання вправи)
В одній шафі було в 4 рази менше книжок, ніж у другій. Коли в першу шафу поклали 17 книжок, а з другої взяли 25 книжок, то в обох шафах книжок стало порівну. Скільки книжок було в другій шафі спочатку?
( показати фото розвязання вправи)
Катер подолав відстань між двома портами за 3 год, а теплохід ту саму відстань - за 5 год. Знайдіть швидкість теплохода, якщо швидкість катера на 16 км/год більша за швидкість теплохода.
( показати фото розвязання вправи)
Яке з чисел є коренем рівняння 3х + х - 18 = 6х
Знайдіть суму коренів рівнянь 2х - 8 = 10 та 9х + 48 = 3х
Яке з наведених тверджень щодо розв'язку рівнянь 18 - 5х = 28 - 5х правильне?
Корінь якого з наведених рівнянь дорівнює нулю?
Корінь якого з наведених рівнянь дорівнює 0?
Розв'яжіть рівняння 5(10 – 4х) = 50
Розвяжіть рівняння -6(2х₊1) ₌ -42-3х
Розв'яжіть рівняння 7х-3х₊2 ₊4х ₌ 10
Корінь рівняння 5х – 60 – х = 2х є ...
Яке з тверджень є правильним ?
Корінь рівняння 7х⁼ -4 дорівнює значеннювиразу:
Якщо в рівнянні 7х⁼3х-5 доданок 3х перенести в ліву частину, то одержимо рівняння
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома