8 жовтня о 18:00Вебінар: Самоосвіта та підвищення кваліфікації вчителів: огляд важливих документів

Розвиток освіти, науки та музичної культури у другій половині 18 ст.

Додано: 2 травня
Предмет: Історія України, 8 клас
Тест виконано: 76 разів
10 запитань
Запитання 1

Чинники, що сприяли розвитку освіти на українських землях після ліквідації Гетьманщини...

варіанти відповідей

відкривалися заклади нового типу - головні і малі народні училища

відкривалися заклади нового типу - дворічні малі училища

діяльність Києво-Могилянської академії

кількість початкових сільських та міських шкіл зменшилася

можливість здобувати освіту мали переважно діти дворян

русифікація

Запитання 2

Чинники, які заважали розвитку освіти на українських землях після ліквідації Гетьманщини...

варіанти відповідей

відкривалися заклади нового типу - головні і малі народні училища

відкривалися заклади нового типу - дворічні малі училища

діяльність Києво-Могилянської академії

кількість початкових сільських та міських шкіл зменшилася

можливість здобувати освіту мали переважно діти дворян

русифікація

Запитання 3

Визначте основні особливості розвитку культури на українських землях після ліквідації Гетьманщини...

варіанти відповідей

поступово втрачалась провідна роль церкви 

змінювалась соціальна приналежність діячів культури, перевага була у дворян та заможних

вплив пануючих націй: русифікація, ополячення, онімеччення, мадяризація

збільшення фінансування українських навчальних закладів Лівобережжя та Слобожанщини

втрата Києво-Могиляською академію статусу центру освіти та науки

нестача визначних особистостей та провідників української науки та культури

Запитання 4

Оберіть з переліку випускників Києво-Могилянської академії... (5 з 8)

варіанти відповідей

С.Величко

П.Дорошенко

К.Розумовський

І.Мазепа

П.Рум'янцев

А.Ведель

В.-К.Острозький

Г.Сковорода

Запитання 5

Яке з тверджень Г.Сковороди стало частиною дизайну 500-гривневої купюри?

варіанти відповідей

"Світ ловив мене, але не спіймав"

"Не той дурний, хто не знає... а той, хто знати не хоче..."

"Всякому місту - звичай і права, всяка тримає свій ум голова"

"Сродна праця"

"Нерівна рівність"

Запитання 6

Назвіть найвідомішу фразу Г.Сковороди, яка характеризує його як "мандрівного вчителя"...

варіанти відповідей

"Світ ловив мене, але не спіймав"

"Не той дурний, хто не знає... а той, хто знати не хоче..."

"Всякому місту - звичай і права, всяка тримає свій ум голова"

"Нерівна рівність"

Запитання 7

Назвіть одну з найвідоміших поетичних збірок Г.Сковороди.

варіанти відповідей

"Сад божественних пісень"

"Демофонт"

"De libertate"

"Нерівна рівність"

Запитання 8

З наданого переліку оберіть прізвища українських композиторів (3 з 6)

варіанти відповідей

А.Ведель

М.Березовський

Д.Бортнянський

С.Величко

Г.Сковорода

Л.Баранович

Запитання 9

Де була відкрита найкраща співацька школа Лівобережної та Слобідської України

варіанти відповідей

у Глухові

у Києві

у Батурині

у Харкові

Запитання 10

Назвіть найвідомішу фразу Г.Сковороди, яка характеризує його як "мандрівного вчителя"...

варіанти відповідей

"Світ ловив мене, але не спіймав"

"Не той дурний, хто не знає... а той, хто знати не хоче..."

"Всякому місту - звичай і права, всяка тримає свій ум голова"

"Нерівна рівність"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест