Оберіть визначення гомеостазу.
Оберіть визначення саморегуляції:
Оберіть рівні організації живого яким властива саморегуляція:
Назвіть тип сигнальних речовин, що передають сигнал у синапсах нервових клітин і діють тільки на
постсинаптичну клітину:
Оберіть вірні твердження щодо парасимпатичного відділу автономної НС:
Оберіть вид регуляції, що здійснюється за рахунок рідких середовищ організму:
Оберіть характеристики гормонів:
Оберіть вірну послідовність здійснення нервово-гуморальної відповіді на зміну показників середовища;
Вкажіть вірні пари: ендокринна залоза → гормон:
Зазначте вірні пари: гормон → дія.
Дайте назву виду імунітету, що спрямований проти широкого спектра чужорідних агентів.
Апоптоз -це ...
Мікротрубочки веретена поділу і цитоплазми утворені білками...
Промотор - це...
Які із вказаних гормонів підтримують вмісти рівня водно-сольового балансу:
Організм людини працює при різних умовах. В стані спокою активно працює ... відділ нервової системи і ... дихання, серцебиття, але ... процеси ... . При активній фізичній чи розумовій діяльності в роботу включається ... відділ ми спостерігаємо протилежні наслідки. В якій групі пропущені слова розташовані у відповідному порядку:
Добре відомо, що коли людина знаходиться у невеликому закритому приміщенні, де зібралося багато людей, то у неї прискорюється частота дихальних рухів. Коли ж людина перебуває у лісі чи парку, то частота дихальних рухів зменшується. Яка речовина при цьому впливає на зміну частоти дихальних рухів:
Глюкагон у крові людини
Який імунітет виникає в організмі після введення лікувальної сироватки проти правця?
У результаті дії симпатичної нервової системи відбувається
Який процес відбувається в організмі людини після профілактичного щеплення проти дифтерії?
Яка залоза активізує виділення гормонів унаслідок дії стрес-фактора?
1. Гуморальна регуляція, - це
1. Біологічно активні речовини, які продукуються залозами внутрішньої секреції і здійснюють свій вплив далеко від місця синтезу,-це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома