Вказати алгоритм розв'язування текстових задач:
- Розв'язати рівняння; A
- Скласти рівняння ( побудувати математичну модель) ; B
-Проаналізувати умову задачі (основні величини, зв'язки між ними, якщо зручно складати таблиці, схеми тощо); C
- З'ясувати, чи відповідає знайдений корінь змісту задачі, і дати відповідь; D
Ділянка землі прямокутної форми має площу 216 м2. Чому дорівнюють сторони ділянки, якщо одна з них на 6 м більша, ніж друга?
Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено довжину більшої сторони прямокутника?
Знайдіть довжину і ширину актової зали, яка має форму прямокутника, якщо її периметр дорівнює 62 м, а площа - 210 м2.
Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено одну зі сторін прямокутника?
Знайдіть сторони прямокутника, якщо периметр дорівнює 24 м, а площа -36 м2
Перші 280 км дороги від пункту А до пункту В автобус проїхав із певною швидкістю, а останні 480 км - зі швидкістю на 10 км/год більшою. Знайдіть початкову швидкість автобуса, якщо на весь шлях від пункту А до пункту В він витратив 10 год.
Одне з двох натуральних чисел на 7 менше від другого. Знайдіть ці числа, якщо їх добуток дорівнює 330.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома