8а 22.04 Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі

6 запитань
Запитання 1

Вказати алгоритм розв'язування текстових задач:

- Розв'язати рівняння; A

- Скласти рівняння ( побудувати математичну модель) ; B

-Проаналізувати умову задачі (основні величини, зв'язки між ними, якщо зручно складати таблиці, схеми тощо); C

- З'ясувати, чи відповідає знайдений корінь змісту задачі, і дати відповідь; D

варіанти відповідей

1)D; 2)A; 3)B; 4)C

1)A; 2)D; 3)C; 4)B

1)C; 2)A; 3)B; 4)D

1)C; 2)B; 3)A; 4)D

Запитання 2

Ділянка землі прямокутної форми має площу 216 м2. Чому дорівнюють сторони ділянки, якщо одна з них на 6 м більша, ніж друга?

Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено довжину більшої сторони прямокутника?

варіанти відповідей

х(х+6)=216

х(х-6)=216

х+(х+6)=216

х+(х-6)=216

Запитання 3

Знайдіть довжину і ширину актової зали, яка має форму прямокутника, якщо її периметр дорівнює 62 м, а площа - 210 м2.

Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено одну зі сторін прямокутника?

варіанти відповідей

х(62-х)=210

х(х-62)=210

х(31-х)=210

х(х-31)=210

Запитання 4

Знайдіть сторони прямокутника, якщо периметр дорівнює 24 м, а площа -36 м2

варіанти відповідей

6 м і 6 м

12 м і 3 м

4 м і 9 м

18 м і 2 м

Запитання 5

Перші 280 км дороги від пункту А до пункту В автобус проїхав із певною швидкістю, а останні 480 км - зі швидкістю на 10 км/год більшою. Знайдіть початкову швидкість автобуса, якщо на весь шлях від пункту А до пункту В він витратив 10 год.

варіанти відповідей

75 км/год

70 км/год

68 км/год

72 км/год

Запитання 6

Одне з двох натуральних чисел на 7 менше від другого. Знайдіть ці числа, якщо їх добуток дорівнює 330.

варіанти відповідей

15 і 22

-22 і 15

-15 і 22

визначити неможливо

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест