Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Самостійна робота на тему: "Розподільна властивість множення"

Додано: 23 березня
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 673 рази
12 запитань
Запитання 1

Розкрийте дужки:

5(9a-4b+c).

варіанти відповідей

-45a+20b-5c

45a-20b+5c

45a-4b+c

-180abc

Запитання 2

Розкрийте дужки:

-8(x-8-7y)

варіанти відповідей

8x-64-56y

-448xy

-8x+8+7y

-8x+64+56y

Запитання 3

Розкрийте дужки:

(m+7n-6k)⋅(-1,3)

варіанти відповідей

1,3m+9,1n-7,8k

-1,3m+9,1n-7,8k

-1,3m-9,1n-7,8k

-1,3m-9,1n+7,8k

Запитання 4

Який спільний множник мають доданки -20ху+5х ?

варіанти відповідей

4х.    

у.    

ху.   

 5х.

Запитання 5

-1,25* 12+10*1,25.

варіанти відповідей

-3,6

-2,5

2,5

1,25

Запитання 6

Добутком двох чисел з різними знаками є число



варіанти відповідей

 додатне

 

від'ємне


 нуль

Запитання 7

Добутком двох від'ємних чисел є число



варіанти відповідей

 від'ємне


 додатне


 нуль

Запитання 8

Добутком двох додатних чисел є число



варіанти відповідей

 від'ємне


 додатне


 

 нуль

Запитання 9

Якщо хоча б один із множників дорівнює нулю, то добуток дорівнює



варіанти відповідей

 від'ємному числу

 

додатному числу


 нулю

Запитання 10

Знайди добуток 40 ⋅ (-3)



варіанти відповідей

 120


 -120

Запитання 11

Який знак >, < або = треба поставити замість ∗, щоб отримати правильну нерівність або рівність: -2,9 ⋅(-3,7) ∗ 0.



варіанти відповідей

 >


 <


 =

Запитання 12

Який знак >, < або = треба поставити замість ∗, щоб отримати правильну нерівність або рівність: 2,9 ⋅(-3,7) ∗ 0.



варіанти відповідей

 >


 <


 =

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест