У 1920-х рр. багато українських емігрантів мешкало у <...>, де до 1926 року діяв Державний центр УНР на еміграції. Центр співпрацював з дипломатичною місією УНР на чолі з О. Шульгиним, яку створено на основі української делегації на Паризькій мирній конференції.
Визнач, невдоволення якої верстви населення УСРР політикою «воєнного комунізму» вилилося в масовий повстанський рух.
Укажи причини голоду 1921–1923 рр. в Українській СРР. (0–1 б.)
Визнач, у чому, з позиції більшовиків, полягала мета політики «коренізації» / «українізації» в Україні. (0–1 б.)
8 Визнач, коли в СРСР започатковано політику «коренізації».
Визнач, що допомогло подолати голод початку 1920-х рр. в Українській СРР. (0–1 б.)
Укажи твердження, що розкриває зміст запропонованого В. Леніним плану
об’єднання радянських республік. (0–1 б.)
Визнач, які економічні нововведення дозволили ліквідувати «кризу збуту»
в УСРР та відновити сільське господарство. (0–1 б.)
Продовж речення. (0–1 б.)
Використання курсу на «коренізацію» в інтересах української мови й культури стало заслугою нечисленної групи націонал-комуністів, які об’єднувалися навколо наркомів освіти...
Укажи складові нової економічної політики. (0–3 б.)
Укажи твердження, що характеризують Чехословаччину 1920-х рр.
Укажи визначальну причину політичної кризи 1921 року в радянських республі-
ках, зокрема в УСРР. (0–1 б.)
Визнач, яке з наведених тверджень розкриває зміст запропонованого Й. Сталіним
плану об’єднання радянських республік. (0–1 б.)
Визнач, як називалося засноване з ініціативи Миколи
Хвильового літературне об’єднання, що прийняло своїм
гаслом «Геть від Москви!». (0–1 б.)
Визнач характерні ознаки політики «українізації». (2 правильних)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома