Система координат у проєктах

Додано: 3 березня
Предмет: Інформатика, 7 клас
8 запитань
Запитання 1

Команда для руху вперед?

варіанти відповідей

import turtle

turtle.down()

turtle.reset()

turtle.forward()

Запитання 2

Яка команда допоможе повертати направо на х градусів

варіанти відповідей

turtle.right(x)

turtle.clear(x)

rg(x)

turtle.right"x"

Запитання 3

Команда goto(х, у)

варіанти відповідей

Переміщує Черепашку з поточного положення в точку за межами полотна.

Переміщує Черепашку з поточного положення в точку на полотні з координатами (0; 0)

Переміщує Черепашку з поточного положення в точку на полотні із зазначеними координатами

Запитання 4

Чому будуть дорівнювати значення змінних a і b після виконання нижче поданих вказівок?

a=2

b=5

a=a+5

b=b*2 

варіанти відповідей

a=10 b=7

a=10 b=10

a=7 b=10

a=7 b=7

Запитання 5

Що виведе цей код?

a = 1

b = 3

print("a+b")


варіанти відповідей

 1+3

  a+b

  Нічого

   4

Запитання 6

Змінювати швидкість руху Черепашки можна за допомогою команди

варіанти відповідей

goto()

split()

speed(n)

Запитання 7

Яка команда відповідає за створенння циклу в програмі?

варіанти відповідей

for i in range()

if else:

goto()

while()

Запитання 8

Що є результатом виконання команди: home()?


варіанти відповідей

Переміщує Черепашку з поточного положення в точку на полотні з координатами (0; 0)

Переміщує Черепашку з поточного положення в точку на полотні із зазначеними координатами

Виводить заданий текст на полотні в поточній точці розміщення Черепашки

Визначає абсцису точки розміщення Черепашки на полотні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест