Сімейна форма 6 клас інформатика

Додано: 24 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 21 раз
26 запитань
Запитання 1

Алгоритм - це

варіанти відповідей

скінченна послідовність дій, що призводить до бажаного результату

 перелік команд, які потрібно виконувати

набір команд для комп`ютера

система позначень для його точного опису, що потрібно виконати за допомогою комп`ютера

Запитання 2

Яку мову програмування ми вивчаємо?


варіанти відповідей

 Delphi

C++

 Python

Scratch

Запитання 3

Назвіть види розгалужень

варіанти відповідей

повне

неповне

послідовна

не послідовна

Запитання 4

Яку команду можна використати, щоб отримати поле для введення даних?

варіанти відповідей
Запитання 5

Дія, яка розпізнається програмним забезпеченням та опрацьовується програмою за допомогою певних команд.

варіанти відповідей

Подія

Розгалуження

Повторення

Об'єкт

Запитання 6

Вкажіть команди для організації циклу в Скретч

варіанти відповідей
Запитання 7

Вкажіть команди для організації розгалуження в Скретч

варіанти відповідей
Запитання 8

Василько може з’їсти яблуко чи цукерку. Яку умову треба йому вибрати?

варіанти відповідей
Запитання 9

Відмітьте правила роботи над проектом в Скретчі

варіанти відповідей

Чітко визначати мету створення проекту та його кінцевий результат.

Вибрати або розробити за допомогою графічного редактора об'єкти й фон сцени.

Розробити програму у середовищі Скретч.

Налагодити проект.

Зберегти проект.

Переписати проект у свого однокласника

Сховати проект від усіх

Запитання 10

Scratch -    це  

варіанти відповідей

Програма

Мова програмування

Середовище

 Набір файлів

Три вірні відповіді

Запитання 11

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 12

Основного спрайта в Скретч звати

варіанти відповідей

Рудий кіт

Білий кіт

Жовтий кіт

Рижик

Запитання 13

Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch — це ...

варіанти відповідей

скрипт

спрайт

сцена

піксель

Запитання 14

Виконавець алгоритму – це

варіанти відповідей

Людина, тварина чи пристрій, здатні діяти за заданим алгоритмом

Комп*ютер

Робот

Кіт

Запитання 15

Що таке Scratch?

варіанти відповідей

Середовище для створення та виконання алгоритмів

Сайт для вивчення інформатики

Програма для малювання геометричних фігур

Сайт для створення завдань з різних предметів

Запитання 16

Scratch - це ...

варіанти відповідей

Графічний редактор

Ігрова програма

Програма для друку

Середовище програмування

Запитання 17

Запустити середовище Scratch 3 можна з допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 18

Що таке спрайт?

варіанти відповідей

блок команд у Скретчі

виконавець алгоритмів у Скретчі

робоча область, де створюються команди у Скретчі

Запитання 19

Для виконання команд на сцені в Scratch потрібно вибрати кнопку

варіанти відповідей

синій прапорець

червоний кружечок

зелений квадрат

зелений прапорець

Запитання 20

Що відбувається за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Програма зупиняється

Програма запускається

Змінюється тло сцени

Програма зупиняється на 1 с

Запитання 21

Можна змінювати розміри спрайта?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 22

У комп'ютерному середовищу виконавець має

варіанти відповідей

Свої готові алгоритми

Системи команд для створення алгоритмів

Спеціальний інтерфейс

Особливий дизайн

Запитання 23

Розмістити нові образи виконавця можна такими способами:


варіанти відповідей

обрати з Бібліотеки образів;

створити в Еxcel та додати;

намалювати у вбудованому графічному редакторі;

завантажити образ із файла;

скинути через носії інформації;

Запитання 24

Як називається виконавець в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Спрайт

Людина

Фанта

Вода

Запитання 25

 Який вигляд має значок програми Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 26

Алгоритм, який записаний спеціальною мовою і призначений для виконання комп‘ютером, називається

варіанти відповідей

Програма

Мультимедіа

Сайт

Послідовний запис

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест