Scratch

Додано: 11 грудня 2019
Предмет: Інформатика, 4 клас
Тест виконано: 165 разів
10 запитань
Запитання 1

Команда – це

варіанти відповідей

1) повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії

2) повідомлення, яке є розповідним реченням

3) повідомлення, яке не спонукає до виконання певної дії

4) план дій

Запитання 2

Об’єкт, здатний виконувати задані йому команди, називається:

варіанти відповідей

1) командиром

2) виконавцем

3) новим об’єктом

4) планом

Запитання 3

Комп’ютерною програмою є:

варіанти відповідей

1) Скретч

2) Команда

3) Інструкція

4) Результат

Запитання 4

Для виконання команд на сцені потрібно вибрати кнопку:

варіанти відповідей

1) синій прапорець

2) червоний квадрат

3) зелений прапорець

4) червоний прапорець

Запитання 5

Виконавцем команди у програмі Скретч є:

варіанти відповідей

1) Синій кіт

2) Білий кіт

3) Рудий кіт

4) Зелений кіт

Запитання 6

Спрайтами називають:

варіанти відповідей

1) об’єкти, створені у графічному середовищі

2) виконавців алгоритму в середовищі Скретч

3) програму Скретч

4) ОС Windows

Запитання 7

Набір команд, які може виконати виконавець – це

варіанти відповідей

1) програма

2) алгоритм

3) команда

4) система команд

Запитання 8

Алгоритмом є:

варіанти відповідей

1) заява на відпустку

2) кулінарний рецепт

3) розклад руху поїздів

4) список книжок у шкільній бібліотеці

Запитання 9

Хто може виконувати алгоритм?

варіанти відповідей
Запитання 10

Що є середовищем виконавця Футболіста?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест