Семенко Михайль

Додано: 24 травня 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 1890 разів
30 запитань
Запитання 1

Визначте, що таке авангардизм:

варіанти відповідей

літературний напрям, який спрямований на заперечення традиції у письменстві, на експеримент у галузі форми, не сприйняття усього нового

літературний напрям, який передбачає змалювання незвичайного героя у незвичайних обставинах

літературний напрям, характерна ознака якого – реальне зображення життя

літературний напрям, що виник як опозиція до романтизму й неоромантизму

Запитання 2

Укажіть течії авангардизму:

варіанти відповідей

абстракціонізм, кубізм, конструктивізм, сюрреалізм, футуризма

експресіонізм, кубізм, конструктивізм, реалізм, футуризм

імпресіонізм, символізм, сюрреалізм, неоромантизм

бароко, кубізм, конструктивізм, реалізм

Запитання 3

Михайль Семенко народився на


варіанти відповідей

Дніпропетровщині

Львівщині

Полтавщині

Рівненщині

Запитання 4

Дебютував М.Семенко як письменник у

варіанти відповідей

«Українська хата»

«Молодняк»

«Плуг»

«Гарт»

Запитання 5

У якому році вийшла друком перша збірка поезій М.Семенка «Prelude»

варіанти відповідей

1911

1913

1914

1910

Запитання 6

Який журнал у 1919 очолює М.Семенко?

варіанти відповідей

«Молодняк»

«Фламінго»

«Біла студія»

«Плуг»

Запитання 7

У якому році вийшла другом збірка «Кобзар» М.Семенко?

варіанти відповідей

1924

1926

1923

1921

Запитання 8

У якому році вийшла друком збірка памфлетів та віршів «Європа і ми»

варіанти відповідей

1932

1930

1929

1933

Запитання 9

Укажіть, до якого з літературних об’єднань входив М.Семенко:

варіанти відповідей

ВАПЛІТЕ

«Біла студія»

«Аспанфут»

«Плуг»

Запитання 10

Укажіть значення слова «деструкція»:

варіанти відповідей

руйнування

структурування

будування

зчеплення

Запитання 11

Прочитайте уривок з твору Михайля Семенка:

Чому не можна перевернути світ?

Щоб поставити все догори ногами?

Укажіть, якій поезії він належить:

варіанти відповідей

«Місто»

«Бажання»

«Запрошення»

«Поет»

Запитання 12

Укажіть основний мотив поезії Михайля Семенка «Бажання»

варіанти відповідей

необхідність бути ексцентричним й епатажним

потреба змінювати традиційне, усталене, загальнозрозуміле

бажання бачити щасливими закоханих Машу й Петьку

потреба заявити про себе на весь світ

Запитання 13

У вірші М.Семенка «Місто» поетичними засобами мови передається:

варіанти відповідей

гомін природи в провінційному містечку

рух життя індустріального міста

гамір великого міського ярмарку 

плескіт моря в портовому місті

Запитання 14

Прочитайте уривок із твору Михайля Семенка:

Ми приходимо до останнього пункту,

Ми перемогли всі стихії і дощі.

Укажіть, якій поезії він належить:

варіанти відповідей

«Місто»

«Бажання»

«Запрошення»

«Поет»

Запитання 15

У вірші М.Семенка «Запрошення» ліричний герой запрошує читачів

варіанти відповідей

на Батиєву гору

на Аскольдову могилу

до Софії Київської

до Золотих Воріт

Запитання 16

"Розстріляне відродження" - це

варіанти відповідей

умовна назва літературно-мистецької течії у 20- на початку 30-х рр. ХХ ст.

нова хвиля модернізму

літературне угрупування

Запитання 17

Визначить, яке нове об'єднання футуристів заснував М.Семенко

варіанти відповідей

"Нову генерацію"

ВАПЛІТЕ

МАРС

"Ланка"

Запитання 18

Трьома "М": місто, машина, маса - можна виразити спрямування модерністської літературної течії

варіанти відповідей

символізм

імпресіонізм

футуризм

експресіонізм

Запитання 19

Чому період у літературі 20-30-х років ХХ ст. називають "розстріляним відродженням"?

варіанти відповідей

на ці роки припав штучний голодомор

почалися масові арешти письменників за сфабрикованими звинуваченнями

покінчив життя самогубством засновник літературної дискусії Микола Хвильовий

видана поема В.Сосюри "Розстріляне безсмертя"

Запитання 20

Поезію «Бажання» написано


варіанти відповідей

хореєм

ямбом

верлібром

анапестом

Запитання 21

Одне речення, у якому немає жодного розділовго знака - це вірш

варіанти відповідей

"Бажання"

"Місто"

"Запрошення"

Запитання 22

Установіть художній засіб ... дим синій...

варіанти відповідей

епітет

анафора

метафора

епіфора

Запитання 23

Поезія "Запрошення" за жанром

варіанти відповідей

послання

елегія

романс

ода

Запитання 24

У вірші М.Семенка "Місто" поетичними засобами мови передається:

варіанти відповідей

гомін природи в провінційному містечку

рух життя індустріального міста

гамір великого міського ярмарку

плескіт моря в портовому місті

Запитання 25

Прочитайте уривок з твору Михайля Семенка:

Чому не можна перевернути світ?

Щоб поставити все догори ногами?

Укажіть, якій поезії він належить:

варіанти відповідей

«Місто»

«Бажання»

«Запрошення»

Запитання 26

Заклик до старшого покоління інтелігентів, митців знайти спільну мову з новаторською молоддю - це ідея поезії

варіанти відповідей

"Бажання"

"Запрошення"

"Місто"

Запитання 27

Визначте художні особливості футуризму:


варіанти відповідей

експериментування з мовою, віршуванням, римою; деструкція форми; урбаністичні мотиви й теми

сентиментальна тональність творів, використання фольклорної образності,

народної пісні, етнографічного матеріалу

символічне зображення життєвих реалій

реалістичне змалювання характерів у типових обставинах

Запитання 28

Футуризм – літературний напрям, для якого характерні:


варіанти відповідей

реальне змалювання життя, героїв і їх взаємостосунків із обставинами й

ситуаціями навколишнього середовища

душевна розчуленість у відтворенні людей із демократичного середовища,

їх почуттів, переживань

зображення великих промислових міст, їх атмосфери і способу життя; культ

надлюдини, яка володіє світом за допомогою наукових досягнень

звернення до античних мотивів, сюжетів, образів

Запитання 29

Збірка М. Семенка, що засвідчила авангардистське протиставлення власної поезії Шевченковій


варіанти відповідей

«Дерзання»

«Кобзар»

«Степ»

«П´єро кохає»

Запитання 30

Михайль Семенко назвав себе


варіанти відповідей

«футурорубом на незайманих лісах української літератури»

кверофутуристом

урбаністом

панфутуристом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест