Середня лінія трикутника

Тема: Середня лінія трикутника

Клас: 8 клас

Мета тесту: Перевірити знання учнів про середні лінії трикутника, їх властивості та застосування.

Використання тесту:

Тест може бути використаний на уроках математики для перевірки засвоєного матеріалу.

Учні можуть проходити тест індивідуально або в групах для обговорення відповідей.


Додано: 23 жовтня
Предмет: Геометрія, 8 клас
7 запитань
Запитання 1

Що таке середня лінія трикутника?

варіанти відповідей

А) Відрізок, що з'єднує вершину трикутника з протилежною стороною

Б) Відрізок, що з'єднує дві середини сторін трикутника

В) Перпендикуляр, проведений до сторони трикутника

Г) Бісектриса кута трикутника

Запитання 2

Середня лінія трикутника:

варіанти відповідей

А) Паралельна стороні, до якої не дотикається

Б) Має довжину, рівну половині цієї сторони

В) Обидва твердження вірні

Г) Жодне не вірне

Запитання 3

Обчисліть довжину середньої лінії трикутника, якщо довжина паралельної їй сторони дорівнює 10 см.

варіанти відповідей

А) 5 см

Б) 10 см

В) 20 см

Г) 15 см

Запитання 4

Якою властивістю володіють середні лінії трикутника?

варіанти відповідей

А) Всі середні лінії однакової довжини

Б) Всі середні лінії ділять трикутник на рівні частини

В) Середні лінії ділять трикутник на 4 рівні трикутники

Г) Середні лінії є перпендикулярними одна до одної

Запитання 5

На трикутнику із сторонами 6 см, 8 см та 10 см знайдіть середню лінію, паралельну стороні 10 см.

варіанти відповідей

А) 3 см

Б) 5 см

В) 6 см

Г) 7 см

Запитання 6

Якщо середня лінія трикутника дорівнює 5 см, то довжина паралельної їй сторони:

варіанти відповідей

А) 2.5 см

Б) 10 см

В) 7.5 см

Г) 15 см

Запитання 7

Який трикутник можна назвати правильним стосовно середніх ліній?

варіанти відповідей

А) Трикутник, у якого всі середні лінії рівні

Б) Трикутник, у якого всі сторони рівні

В) Трикутник, у якого всі кути рівні

Г) Трикутник, у якого всі сторони рівні й середні лінії паралельні сторонам

Трикутник, у якого один кут 90°

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест