Морські та прісноводні організми, які постійно живуть у водному середовищі:
Сукупність організмів, які дрейфують у товщі води та не можуть активно протистояти течіям:
Рослинні й твариноподібні організми, які живуть на дні морських і прісних водойм:
Абіотичне середовище існування, основним ресурсом якого є вода:
Екологічні групи гідробіонтів розрізняють за:
Лімітуючими ресурсами водного середовища є:
Водне середовище має відносно:
Сукупність активно плаваючих організмів, які мешкають у водній товщі, можуть активно протидіяти течії та переміщуватись на значні відстані:
Оберіть особливості наземно- повітряного середовища:
Оберіть ряд, у якому вказані лише мешканці наземно- повітряного середовища:
Як їжак пристосувався до холодної пори року:
Мешканці наземно-повітряного середовища називаються:
Пристосування тварин до пересування в наземно-повітряному середовищі :
Яких чинників неживої природи достатньо в наземно-повітряному середовищі:
Види, які спеціалізовані до життя в холодних умовах:
Оберіть ряд, у якому вказані лише гомойотермні організми:
Організми, здатні розвиватися в безкисневому середовищі;
Сильні коливання температури -це ознака середовища існування
Вкажіть адаптації будови тіла птахів до польоту
Хто зображений на малюнку ?
Прикладом етологічної адаптації є:
Наведить приклади стенобіонтів:
Лімітуючими ресурсами для водного середовища є:
Нектон це гідробіонти які:
Це представник:
Укажіть середовище, яке характеризується найбільшою різноманітністю живих організмів:
Укажіть нічних тварин:
Укажіть організми, які є еврибіонтами:
Укажіть види, які мають великий адаптивний потенціал:
Укажіть організми, які є гомойотермними:
Укажіть організми, які є пойкілотермними:
Спільне та взаємне пристосування до зміни життєвих умов це
Спільна еволюція біологічних видів, які взаємодіють в екосистемі це
Види, які мають високий адаптивний потенціал або широку норму реакції (добре пристосовані до різних умов середовища існування)
Вузькоспеціалізовані до певних ресурсів мешкання види
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома