Середовища життя та їх чинники. Пристосування організмів до чинників середовища

Додано: 13 квітня 2020
Предмет: Природознавство, 5 клас
Тест виконано: 134 рази
20 запитань
Запитання 1

Частина природи, в якій живе організм та зазнає його впливу через дію певних умов називається

варіанти відповідей

чинники середовища

фактори середовища

середовище життя

умови існування

Запитання 2

Виберіть усі групи чинників середовища

варіанти відповідей

абіотичні( чинники неживої природи)

космічні (вплив космосу)

антропічні ( вплив діяльності людини)

підземні ( вплив внутрішніх сил Землі)

біотичні ( вплив живої природи)

Запитання 3

Сонячне світло і тепло належать до..... чинників

варіанти відповідей

біотичних

абіотичних

антропічних

правильної відповіді немає

Запитання 4

Взаємовідносини паразит-хазяїн( або напівпаразит-хазяїн, як зображено на малюнку) належать до ...... чинників

варіанти відповідей

абіотичних

біотичних

біологічних

антропічних

Запитання 5

Зображене явище на малюнку відноситься до .... чинників

варіанти відповідей

біотичних

абіотичних

антропічних

космічних

Запитання 6

У наземно-повітряному середовищі цього чинника є найбільше, незалежно від пір року. Про який чинник йде мова

варіанти відповідей

світло

температура

повітря

вода

Запитання 7

У водному середовищі цей чинник впливає на життя живих істот лише верхнього шару , оскільки далі вглиб, він відсутній. Про який чинник йде мова

варіанти відповідей

тепло

світло

повітря

солоність

Запитання 8

У цьому середовищі живе найбільша тварина сучасності. Воно має незначні коливання температур та мало кисню. Про яке середовище йде мова

варіанти відповідей

наземно-повітряне

водне

організмове

грунтове

Запитання 9

Це середовище досить щільне, відсутнє світло, мало повітря; у цьому середовищі ніколи не буває великих за розміром тварин. Це середовище називається

варіанти відповідей

наземно-повітряне

водне

грунтове

організмове

Запитання 10

Виберіть УСІХ істот, що мешкають в організмовому середовищі

варіанти відповідей
Запитання 11

Перебування рослин в стані спокою, деяких тварин в стані заціпеніння є пристосуванням до...

варіанти відповідей

добових змін умов середовища

сезонних змін умов середовища

впливу Місяця

впливу інших планет

Запитання 12

Різна активність тварин удень і вночі є пристосуванням до ...

варіанти відповідей

добових змін умов середовища

сезонних змін умов середовища

річних змін умов середовища

впливу Місяця

Запитання 13

Які органи чуття відсутні (або слабо розвинені) у мешканців грунтового середовища

варіанти відповідей

зору

слуху

нюху

смаку

Запитання 14

Виберіть рядок слів,мешканців водного середовища

варіанти відповідей

ялина, ромашка, ластівка, заєць

дощовий черв'як, сліпак, грибниця гриба

латаття, ряска, окунь, щука

омела, повитиця, кліщ, аскарида

Запитання 15

Виберіть пристосування рослин до посушливих умов життя

варіанти відповідей

листопад

великі листки

довгий корінь

квіти із сильним запахом

Запитання 16

Між двома зображеними організмами виникають ..... взаємовідносини

варіанти відповідей

взаємокорисні

шкідливі

не приносять ні шкоди, ні користі

жоден із варіантів відповіді не є правильний

Запитання 17

Між двома зображеними організмами виникають зв'язки

варіанти відповідей

корисні

один організм отримує користь, а іншому шкодить

обидва організми отримують користь

Запитання 18

Поділ тварин на денних і нічних зумовлений фактором середовища

варіанти відповідей

водою

температурою

світлом

впливом Місяця

Запитання 19

Який фактор середовища зумовлює велику кількість живих істот біля екватора та малу біля полюсів

варіанти відповідей

світло

температура

вода

різний склад повітря

Запитання 20

1. Людина впливає на природу лише позитивно.

2.Людина впливає на природу лише негативно.

3. Людина впливає на природу як позитивно, так і негативно.

варіанти відповідей

лише перше твердження правильне

лише друге твердження правильне

лише третє твердження правильне

правильного твердження немає

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест