"Шістдесятництво" як суспільне і мистецьке явище

Додано: 26 лютого
Предмет: Українська література, 11 клас
9 запитань
Запитання 1

1.Укажіть умовну назву суспільно-політичної доби, на тлі якої постало літературне шістдесятництво  

варіанти відповідей

«атомний синдром» 

«культ особи» 

«хрущовська відлига»              

Запитання 2

До покоління шістдесятників належать:

варіанти відповідей

Д.Павличко, В.Стус, П.Тичина, П.Загребельний

І.Драч, В.Симоненко, М.Вінграновський, І.Жиленко

М.Вінграновський, В.Симоненко, Л.Костенко, С.Жадан

Запитання 3

3.Не належить до шістдесятників:

варіанти відповідей

В. Симоненко

І. Драч

А. Малишко                     

Запитання 4

До шістдесятників належать усі перелічені письменники, окрім:


варіанти відповідей

Івана Драча

Василя Стуса

Дмитра Павличка                     

Запитання 5

Дисидентами називали:

варіанти відповідей

людей, які свідомо не погоджуються з політикою держави і готові нести покарання за свої погляди

в'язнів, які засуджені за кримінальні злочини

художників-сюрреалістів

Запитання 6

7.Великий суспільний резонанс у 60-х роках отримала стаття:

варіанти відповідей

В.Стуса "Феномен доби (Сходження на Голгофу слави)"

І.Багряного "Чому я не хочу вертати на "родіну"

І.Дзюби "Інтернаціоналізм чи русифікація?"                    

Запитання 7

Хто з представників шістдесятників зображений на фото?

варіанти відповідей

В.Стус

О.Заливаха

В.Симоненко                       

Запитання 8

Рух шістдесятництва найбільше сприяв:

варіанти відповідей

розвитку соцреалізму в українській літературі

розвитку української драматургії

посиленню руху опору проти русифікації

Запитання 9

Укажіть ознаки притаманні шістдесятництву:

варіанти відповідей

прагнення до духовної незалежності, політична відчуженість,людяність, патріотизм таслужіння народові

самосвідомість та іронія стосовно літературних та соціальних традицій, що часто призводило до експериментів із формою

раціоналізм, правдиве, конкретно-історичне, всебічне зображення типових подій і характерів у типових обставинах при правдивості деталей, розв'язання проблем на основі загальнолюдських цінностей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест